Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 1392 ggr
Shivali
0

Vi väntar kattungar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart är det dags för smått hemma hos oss igen, här är Nila med sin STORA mage dag 42, hon har gått upp 1016 gram och det är nästan tre veckor kvar…

Rosino
0

Spännande! Tungan ute

Grattis och lycka till! Kyss

deleteduser
0

Mysigt Kyss

amandahurtigh
0

Härlig mageKyss

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

emimollie
0

Spännande!

Vår Tuva går omkring med en fotboll till mage hon med ca 2veckor kvar.

Ska se om jag kan ta en sån bra bild med så kanske vi kan gissa antal, lite kul när man går här och väntar Glad

emblan
0

Grattis och stort lycka till med kommande kull : ) Hur många gissar du på?

SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/

Shivali
0

Tack alla!

#4, Ja vad roligt, gör det! Hade inte vi tjockisar ganska samtidigt förra året också? Eller har jag bara fått för mig det :) Hur mycket har hon gått upp hittills?

#5, senaste dräktigheten hade hon gått upp ungefär lika mycket i vecka 8. Då blev det 6 st. Enligt uträkningsmetoden vikt vecka 6-vecka 5 delat på 50, ska hon få 7,38 ungar ;) Men den metoden har visat på ca 5 ungar båda gångerna innan, och då har det blivit 3 respektive 6 st så jag litar inte så mycket på den ;) Men magen är STOR, hon har verkligen inte gått upp alls i hull utan all vikt är bebismage.

susanneNico
0

Grattis och lycka till, jättegullig blivande kattmamma.

[Litlamins]
0

Vi väntar också kattungar! I slutet av febr ungefär. Ska bli jättespännande och kul. Vår hona är redan oroväckande tjock… sist fick hon sju stycken, det var nästan lite väl många. Hoppas på en lagom stor kull med friska ungar,.

Shivali
0

Vad spännande Litlamins! Snart blir det babyboom på forumet! :D

Ser väldigt mycket fram emot din kommande kull, tror det blir riktiga superbebisar! Och pappa Emil är ju farfar till min kommande kull :) Tycker att även att min Nila är lite oroväckande tjock…hon blev rund om magen så tidigt så jag började undra om hon kunde blivit parad tidigare…men det har hon inte, hon är bara ovanligt stor…