the Doors-kullen är här!
20 februari kom äntligen vår tredje kull, dessutom födda på pappa OlWays födelsedag! Vår Nila födde 7 ungar med lätthet men tyvärr så fick vi inte behålla lilla 7an, vi är så glada över de 6 som vi har kvar. 4 killar och 2 tjejer har vi fått, färgerna klurar vi lite på ännu
Ett litet smakprov på 4-dagars bebisar, en bicolor och en mitted:
Grattis än en gång! 

Grattis! 
SE*Wandullan´s
Hemsida: http://wandullan.com
Grattis!!
// LD
Stort grattis, vilken gullig liten nos <3
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Grattis! Supersöt bild! :)
Grattis grattis till de små ser fram emot att få följa deras utveckling 
SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/
De stolta föräldrarna tackar så mycket! Eller är det matte som är mest stolt…eller kanske syster Jewel som älskar bebisarna mer än allt annat… Mer bilder kommer vartefter 
Grattis, så söta. Ser fram emot foton på dem.
Grattis grattis! (:
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se
Grattis från mig också vilka underbara små ull tussar detta lär bli :)
Ååh, små gullungar! :D

Grattis till sötnosarna :)
Så otroligt söta.
Så söta! Kul att följa små släktingar till våran kull!
Oj vilken ljuvlig tid du har framför dej nu när de öppnat ögonen och deras personligheter utvecklas! Och tabby fick du också!
Vilken pussgurka 
Ja, jag var ju bortrest i helgen och Å vilken lycka när jag möttes av ett gäng mörka ögon i bolådan när jag kom hem! Och några vita öronkanter… 
Jag förundras varje gång hur kattungarna kan vara så goa och kelsjuka fast de just börjat se, här är det redan "slagsmål" om vem som ska få bli kliad först och vissa spinner högt så fort man tar i dem 
Åååh! :)
Vill se fler bebis bilder!
Åh va söta! Är helt förälskad i Away in india!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Ja gud så söta!! :D GRATTIS!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Helt underbara kattungar! Återigen grattis till en kanonkull!
Ska bli spännande att ifall man ser några släktdrag mellan våra kullar framöver, eftersom pappan till vår kull är farfar till din kull ;)
Just nu är alla våra så himla lika sin mamma som bebis, utom kanske hanen, som ser ut att bli lik sin far.
Tack så mycket Litlamins! Är mycket nöjs med att äntligen fått min mini-Nila, Magic, och som bonus ser han mest lovande ut i kullen! 
Var in på din hemsida och kikade en extra sväng idag, och tycker samma som du, dina honor är väldigt lika Nina men hanen ser mer ut att likna Emil! Och baara tabbytjejer, å så svårt att välja. Men lilla Miranda hade nåt extra i blicken…
Tycker att min kull är den mest ojämna jag fått hittills, svårt att säga ännu vem som liknar vem…lite av varje här och där och vissa saker känner jag inte igen alls känns det som ;)

de har ju inte blivit fulare direkt 
Magic är min favvis. Så söt!!!
// LD