SE*HotBed´s har kattungar
Kom på att jag kanske ska lägga upp lite bilder på våra små här hemma. Kände att det nog var dags att presentera dom då de hunnit bli 5,5vecka nu, tiden går så fort!
Dock är bilderna från förra veckan, alltså ca 4,5vecka.
Jätte härliga, scociala små godingar som vi följer med spänning utvecklingen på. Det blev 3 tjejer och en grabb. Honorna är mitted, två bruna och en blå och hanen en brun colourpoint.
Har ju kört tema tidigare så det fortsätter vi med, den här gången fick det bli "Alp Kullen". Det var sportlov när de föddes och många åker skidor, sambons lillebror har vart hela vintern i Alperna så då tyckte vi det kändes som ett kul och aktuellt tema.
Jag är så sugen på att spara någon själv och har lite intressanter, men i nuläget avvaktar vi och ser hur de små utvecklas. Så får vi se vart de små liven hamnar i slutändan.
Först ut är otroligt charmiga SE*HotBed´s La Thulie med sin lilla bläs precis som mamma.

Aaaaw, vilka sötnosar! <3
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se

Tack 
Verkligen en underbart härlig kull som skriiiker om att få komma upp när man är i närheten. Det blir inte lätt att välja vem som ska få stanna
Jämn och fin kull, så kanske det blir utställning i kullklass om vi kommer med. Första gången isf, spännande!
Det låter helt fantastiskt!
Tycker absolut du ska ställa i kullklass (:
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se
Grattis till en fin kul!!!
// LD
Jättefin kull!
jag bara älskar Chamonix
Jag med! Vill ha!!!
Grattis, helt underbara, man vill gosa med allihop.
Så fina de ser ut grattis till kullen!! 
*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*
//Jenny S*Funtastic Dolls
Kattungar födda 2 Juli och 9 Juli
Härliga ungar!
Nelsons fotodagbok ^^
Åh, vad fina dom är <3 Den blå kan komma till mig:)
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Så söta allihop 
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

åååå. Dem har blivit ännu finare.Cortina<3 är miin favorit.Kul att man får se dem igen.Så fantastiskt fina allihopa<3
Elena.