Kattungar hos S*Norrtassen's
Måste bara dela med mej av helt bedårande kattungar. Jag är så otroligt glad i denna kullen 
Föräldrar är S*Gunbertus Tampa Bay Lightning, Rag d 0421 och CH (N) Ragedy's Jolly Good Michael, Rag n 03.
Kattungarna är 1 vecka nu och det är fyra honor och en hane.
Först ut en bild på stolta mamman med hennes ungar 
Som sagt, ljuvliga!!! Älskar paddor, rött och crème !!! Grattis till en fin kull!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Åh va underbara! Grattis!!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Men åh va söööta! Ja vill ha allihop!:*
Sajtvärd på degus.ifokus
Neej, nejnejnej, INTE en blåskölpaddsbicolor, och sööt som socker, hur ska jag kunna radera denna bilden från näthinnan!? 
(jo, jag drömmer om en blåpaddsbicolor med stora färgfält…nån dag så!)
Så ljuvliga allihop, grattis till jättefina kattungar.
Då drömmer vi om samma sak!!!!!!
Helt underbara kattungar grattis!! :)
Gu vilken underbar bild! Vill ha dom allihop!:*
Sajtvärd på degus.ifokus
Åh, rödingar <3.
Ska bli kul att se hur Golden Hero utvecklar sig :).
Jag är kär i Gucci <3
Men alla är jättefina!
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se
Min stora favvis är Gucci synd att man inte har tid för en till just nu :(
man blir varm i hjärtat av att se dom <3 supersöta!
Stort grattis till dom!
//AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Helt underbara och Gucci är helt bedårande. Älskar bilden med mor och dotter.
#22 Vackert!
Nelsons fotodagbok ^^
Tusen tack 
Kattungarna växer så det knakar, har nu hunnit bli hela 5 veckor. Ett problem har jag dock, jag velar fram och tillbaks vilken av honorna jag ska spara…det är ju ett kärt bekymmer, men ändå lite frustrerande att jag inte kan bestämma mej. Alla kattungarna är helt underbara 
Här kommer en bild på Ginger Spice 
Jag förstår ditt dillema alla är ju underbart vackra men jag är lite svag för Gucci Girl :)
Superfint foto på Glimma!
#30. Jag hade tyckt det varit trevligt att höra lite hur du tänker när du ska välja en av dem. Om det inte handlar om avelshemligheter så klart ;). Alltså, väljer du den katt du tror har mest potential som utställningskatt, den som du tror kommer ha den vackraste teckningen utifrån din egen smak, den som verkar ha bäst temperament, eller den som har "it" som man kanske inte kan förklara..?
Frågar då jag är nyfiken på avel och hur uppfödare resonerar. (obs. jag vill inte syssla med avel nu, mina husisar är givetvis kastrerade ^^).
Självklart skulle man ju vilja ha allt man önskar i en kattunge…bäst teckning, kanontemperament, kanontypad mm.
Men…eftersom jag pysslar med avel, så har jag en vision på hur jag vill att mina katters kommande avkommor ska bli. Denna vision strävar jag efter i de kullar jag planerar.
När jag väljer en kattunge som jag hoppas ska gå till avel, om allt går som jag vill, går jag efter typen först och främst samt temperamentet. Temperamentet är otroligt viktigt. Teckningen är oväsentlig i detta fall.
Självklart är det kul att ha en katt som det går bra för på utställning, men valet för mej är lätt om jag måste välja mellan en kattunge med "showkvalitet" och en kattunge som är snäppet bättre i typ men felmarkerad, så tar jag absolut den felmarkerade…
Söta som socker allihop.
Jag gillar G.Glimma. Ett ansikte med attityd. :-)
Nelsons fotodagbok ^^
Ginger Spice och Gucci Girl
#40 Ja, det är dom jag velar mellan…eller, jag har bestämt att jag ska spara Gucci Girl, och velar i om jag även ska spara Ginger Spice 
Det blir nog Mimmis enda kull så då gör det ju inget om jag sparar 2…eller 
Åh så söta!!! Jättefin kull.
Jag är helt kär i både Gucci Girl och Ginger Spice så jag skulle sparat båda…. :)
synd att Mimmi inte ska ha en till kull tycker ju att hon är så himla fin.
#37. Tack för svar, och för att du delar med dig av dessa bilder! Glourious Glimma ligger och posar för kameran även denna vecka ;).
Kan man alltså se redan när de är såhär små huruvida de har en bra typ eller icke?
Jag skulle också valt henne!