nu är det gjort...från *stenagårdens
jag ha änkligen köpt katt en ragdoll blev det jag tänkte ,,… det är ju bra avlat och så med raskatt ….,,… så jag åkte och kollade på den jag blev helt förhäxad hur kan ett djur vara så underbart det var som att han hade väntat på mig när jag kom in sprang han imot mig och ville att jag skulle mysa nu förstår jag varför alla ni gillar dem så mkt
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
Grattis!
Underbara ögon, du har inte en annan bild :)?
Grattis!!
. Håller med om att ragdoll är underbara varelser. Man kan inte låta bli att bli förälskad i dem. En leder alltid till fler.
// LD
mm fast jag hoppas snart på att skaffa mco
Väldigt fin!
Grattis och lycka till!
Grattis till en underbart fin katt! 
En maine coon som kompis blir säkert jättebra. Min ragdoll Oberon är väldigt fäst vid sina kattkompisar som tillhör samma kategori som maine coon och ragdoll, men är norska skogkatter och helig birma.
Vänta inte för länge bara så att åldersskillnaden blir för stor. Det är alltid lättare att introducera en ny kompis när den befintliga katten är relativt ung och allra lättast är det om den nya kompisen inte är fullvuxen ännu.
Sajtvärd Katter iFokus
ragdollen är 2 och ungen skaffar jag nog när den är 12 v
just nu har jag 7000 till manine coon ragdollen fick jag för 1000
#12 Det är en relativt liten åldersskillnad, så det borde gå bra. En två-årig ragdoll brukar fortfarande vara full av bus.
Sajtvärd Katter iFokus
min ragdoll valde mig från första stund när jag gick in i samma rum pappa och sofia var redan där han brydde sig inte så mkt sen när jag kom kom han rusande mot mig
#15 Vad härligt! 
Sajtvärd Katter iFokus
ja det var det iktigt fin kille
Uppdatering : katten har gått ut i koppel med mig han blev lite rädd för en bil så han började jama sen glömde han bort och jama så jag fick påminna honom
Grattis, jättefin kille.
Jättefin! Grattis.. en ragdoll blir lätt fler ragdolls ;)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se