S*Litlamin's har kattungar
Tänkte visa bilder på vår nuvarande kull.
De är snart 4 veckor på de här bilderna.
Så charmiga allihopa. 4 honor som är blåtabby bicolor och 1 hane som är blå bicolor.
Kullens namntema den här gången är Sex and the City-kullen. Känns som ett klockrent tema på 4 brudar och en kille.
Två är redan tingade, killen och en tjej, en hona planerar jag eventuellt att spara hos fodervärd, de övriga ska få flytta till egna familjer.
Så här ser Carrie Bradshaw ut nu.
Grattis till 4 fina missar!
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se
Grattis till dina små sötnosar dom är helt underbara allihop men jag är nog lite kär i din fina S*Litlamin's Miranda Hobbes :)
hoppas att du hittar underbara hem till dom :)

Verkligen underbara! Stort grattis igen 
Tackar! De är verkligen jättefina och söta. Flera av dem tror jag får riktigt fina huvuden. Profilerna ser riktigt lovande ut såhär långt.
De flesta får rätt mkt vitt på kropparna, men Samantha Mr Big och kanske Charlotte kan bli okej för show. Miranda lite väl vitt, men typ dubbelt så mkt färg som sin mamma, som trots vit kropp tog raka cert till champion titeln och ännu ett mot internationell… Lilla favvon Carrie, ser ut som sin mamma på kroppen.
Däremot har de inga vita öron… Eller jo, kanske nåt med litegrann förresten, men annars hade jag väntat även det i den här kombon…
Men för min del kan de lika gärna vara rutiga eller prickiga, färgen känns oviktig den här gången.
Grattis till de små sötnosar!!!
// LD
Samantha är min favvo!!!!
Miranda! 

---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
Miranda 

Såå fina!
Fantastiskt fina <3
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

men lite sur att Mr Big går till sällskap 

Så ljuvliga, miranda är bedårande.
Så fina de ser ut!! 
*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*
//Jenny S*Funtastic Dolls
Kattungar födda 2 Juli och 9 Juli
Man hade ju inte haft något emot att ha en av dom här i sin avel….

Nu är bebisarna redan 6 veckor gamla… de är så söta allihop.
Här kommer lite nya bilder på de små
Först ut är en av mina favoriter Carrie Bradshaw. Hon är den som tycks få allra bäst huvud, mamma upp i dagen… alldeles för vit på kroppen för show.
Funderar hur jag ska gör amed henne…. kanske placera på halvfoder med möjlighet till en kull i vårt namn..
Men å andra sidan kommer jag ha kvar syrran Miranda på halvfoder… Nåväl, ännu har jag ju gott om tid att vela…
Mr Big är så gullig, de är otroligt söta allihop.
Så ljuvliga allihopa!! <3
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Helt underbara allihop, det är så kul att följa den för de ändrar sig för varje foto.