Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 02-allmänt-ragdollsnack
Läst 5170 ggr
[Forest]
0

Jag söker bra upf i Östergötland

Tjo! En bekant letar efter kattunge möjligen en ungkatt av denna ras´. Den ska ha bra stamtavla o vara reggad. Bor i Östergötland därmed ser jag helst upf från samma län så slipper kattungen åka så jätte långt.

Rosino
0

Nu har jag egentligen inget med det här att göra eftersom jag inte bor ens nära intill, men det som säkert är av intresse är att veta om din bekant söker en katt till sällskap, utställning och/eller avel. Och om det är någon skillnad på kön och färg.

[Forest]
0

1 ren sällskap :) Men jag sa att man ska städa god avel därmed letar han efter en bra ufd som ser avels som syfte att framföra rasens friskhet o egenskaperna de ofta har rätt.

soundtrack
0

Tyvärr verkar det inte finnas så många aktiva uppfödare i Östergötland, jag och min sambo fick söka oss utanför länsgränsen för att hitta våra katter.

LittleSweeties
1

Visst finns det aktiva ragdolluppfödare i Östergötland!
Här finns listor:

www.ragdollklubben.com

www.scandinavianragdoll.com

tallkottens
0

Om jag kan min geografi rätt så ligger Vadstena i Östergötland.
Där finns Pia Franzén S*Chendos, www.chendos.se

//Brittmarie

S*Tallkottens Ragdoll

[Forest]
0

4 tackar

5 tackar :) du har så rätt Vadstena ligger i östergötland Glad ska genast in o titta in hennes hemsida+ katter Skrattande

soundtrack
0

Jag sa inte att det inte finns, utan att dom inte är så många ;) och tyvärr var det ingen som hade kattungar på G eller ens några planer när vi letade katt i vintras :/ hoppas ni har bättre tur! :)

[Forest]
0

7 Det är inte aktut tror jag, det är inte jag som letar katt :) Men tänkte hjälpa iaf till om tipsa om ufd :)