Kattungebilder tack!
Jag vill se massor med söta, gulliga, knäppa udda kattungebilder. Har kattungeabstinens.
http://www.svidjas.se
Här ligger lilla, närsynta Sushi och försöker se vad det är matte läser för något egentligen. ;) Här var vi på väg hem från uppfödaren (hon fick inspektera bilen när vi stannade för att äta lite, men när vi körde satt hon i bur förstås!).
Och här en av första gångerna då hon accepterade att ligga bredvid min storpudel Duva. Numera är de bästa kompisar, men den första veckan här hemma var riktigt tuff… Hon var livrädd för hundarna, och de var minst lika rädda för henne!
Här kommer en av mina bekantas ragdoll en liten flicka och på denna bild är hon 8 veckor!
Mvh
Stéphanie på S*Fabolousdolls
Här kommer en bild på min första ragdoll som är en sällskapskise, gud vilken tid när du var liten, blir helt rörd:) jag som tyckte att han var stor då när dessa bilder togs!
Mvh
Stéphanie på S*Fabolousdolls
Innan det blev för kallt i höstas fick Sushi följa med på hundpromenaderna lite då och då. Här är hon ca 4 månader gammal.
Och här är min lilla Sushi igen, ca 4 mån gammal. Inspekterar det nya höet med kaninkompisen Pralin.
#21 Vilken härlig bild! Väldigt "artistic". :)
S*Jörgårdens Crustle möter boxervalp.

ÅÅÅÅÅH vad söta alla är!!!
#18 Måste bara fråga, för kallt för en katt? haha =)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur