10 månader!
Så vacker!
#3 Tack! :)
Vilken vacker ögonfärg han har! :) (Självklart var hela han väldigt fin, men ögonen la jag verkligen märke till först!)
#5 Folk lägger oftast märke till ögonen först! :p Sen märker de av hela katten!
Nya sommarbilder på Dooleys. Har problem med bilduppladdningen igen så bilderna finns häst: http://akrelina.blogg.se 
Kul med bilder på honom! Hur mycket väger han idag?
Jag fick själv hem en 9 månaders kille igår som jag fött upp, via återköp, då ägarna fått allergi. Så mysig och fin - det är roligt att få se sina "små" som blivit så stora (även om det alltid är tråkigt också med omplaceringar…)
Jag brukar dessutom få se en del av mina uppfödningar via mitt kattpensionat (vilket är öppet i princip bara för "Jörgårdenkatter") då jag passar dem när ägarna är på semester. <3
Jag ska försöka ta några fina bilder på Felix (RAG a 03) och lägga ut här snart.
#8 just nu väger han kanske runt 5 kilo, innan för snart en månad sen vägde han 4.5 kilo men då hade han gått ner ½ kilo p g a att han var så mycket för att para sig med allt han hittade så vikten hans börjar gå upp igen! :)
Jag älskar att fotografera Dooleys och sen min andra katt. De är så väldiga bra modeller!
Fotografera gärna bilder på Felix, Vill gärna se honom! :D