Fyrphil´s & AC´s United Bea
På lördag hämtar vi denna lilla goa tjej! Hela familjen längtar så.
Tack Unni och Anna-Carin för att jag får förtroendet att köpa henne.
Bilden är tagen av Anna-Carin. Kommer med all säkerhet att lägga upp ett par egna när hon kommer hem.
Det är mycket som händer nu. Förhoppningsvis är Selma betäckt, vi väntar med spänning på rosa tuttar ;-)
Kram Liselotte
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
Grattis, hon är ju helt bedårande.
Tack :-). Det ska bli så härligt att lära känna henne och följa hennes utveckling.
www.wendeltassens.se
Verkligen fin! Hon påminner mig om min Sushi när hon var sådär liten. Jag tycker det är så fint när det uppochnervända V:t i ansiktet är ganska litet. Supersöt tjej. :)
Håller med dig. Ögonen blir mer intensiva då. Även om det i utställningssyfte kanske skulle vara mer önskvärt med något större V.
www.wendeltassens.se
Jo, jag har läst lite om det där och också förstått att ett större V är mer populärt bland uppfödare. Å andra sidan har inte jag i rasstandarden kunnat hitta något om att det är mer önskvärt med ett större V än ett mindre. Därför tänker jag att det måste vara lite upp till vad man själv som uppfödare föredrar. För min del är symmetrin viktigare, och som sagt föredrar jag också ett litet V eftersom jag tycker att det ger ett vänligare och lugnare intryck. Men det är ju bara jag. :) Jag gissar att olika domare också föredrar olika, så är det i alla fall inom hundutställningsvärlden…
Nu har vi haft Bea hemma hos i ca en månad. Och vilken ljuvlig liten tjej hon är. Vill bara stanna tiden, hon växer så fort. Är nu 16 veckor.
Och snart blir det många små tassar här hemma, då Selma snart ska få sina bebbar. Håll en tumme att allt går bra.
// Liselotte
www.wendeltassens.se
Tack gulliga Liselotte för du tar så god hand om min favorit tjej Bea.
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Det är jag som ska vara tacksam. Både för världens finaste tjej och alla goda råd och kattprat med dig.
Jag lovar att ta väl hand om Bea 
Kram
www.wendeltassens.se