En liten presentation
Känner att jag måste presentera mig fast vi ännu inte är Ragdoll ägare!
Har varit inne och sett så många underbara och fina bilder på era sötnosar, blir bara mer och mer sugen.
Så tar en liten presentation om mig och min familj
Jag är en 21 årig tjej som nästan precis flyttat till hus med min nyblivna man och dotter på 1år och 3 månader.
Ännu renoverar vi lite och väntar ett till barn i November.
Har sedan jag var nyfödd haft djur, min mor sysslar lite med hunduppfödning och har utställer, så intresset för utsällning sitter i.
så om det går vägen så kommer vi utställa katten :-)
Har inte skaffat något djur än med min man då vi tyckte att om vi ska ha djur, då ska vi hittat en plats där vi verkligen vill bo, och nu har vi hittat detta hus.
Vill väldigt gärna att barnen ska få växa upp med djur, men vill även ha ett husdjur som kommer att finnas med oss länge.
Efter många tankar har vi bestämt oss för att skaffa katt så fort tiden känns rätt.
Om allt går som det ska med nästa bebis så blir det nog bli en charmig Ragdoll nästa år. Har planer på att bygga en rastgård så att katten kan vara ute varje dag när det är fint.
Jag kommer plugga när nästa barn blivit till året så det kommer alltid finnas någon hemma. och blir nog ännu en katt såklart i fall vi märker att vår kommer känna sig ensam.
Många planer redan nu men längtar så fruktansvärt!
Lite långt inlägg men men!
Sitter nu och kollar in uppfödares sidor varje dag, på alla fina kattor.
Ha en trevlig dag!
MvH Catrin Mickols
Hej Valyria, jag är också ny medlem på forumet, bra idé att skriva en presentation, det ska jag också göra tror jag
.
Vi har kattungar 
Hemsida: http://helemicks.vikmarkens.se/
Välkommen!
Grattis till valet av kattras.
Nu är det bara att vänta (; Men njut för guds skull av tiden fram tills dess. Det är ju en helt fantastisk tid när barnen är så små (:
Bifogar en bild på min yngsta häromdagen med den sista kattungen kvar hemma (:
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se