Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett01-medlemspresentationer
Läst 1332 ggr
BurreBus
0

Kanske dags att presentera oss...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ragdoll i fokus har jag "snokat runt i" länge, men det var ganska nyligen som jag blev medlem. Så jag tänkte att det kanske är dags att säga hej i ett litet inlägg.

Jag är stolt ägare till småknasiga Burre som är lite över året och om drygt två veckor får vi hem nästa lilla ragdollkille. Vi längtar!!! Burre är vår första ragdoll och vi har inte ångrat valet av ras en sekund, världens härligaste katter Glad

Förövrigt så bor jag med man och två barn i ett charmigt radhus i sörmland och där trivs både jag och Burre som fiskarna i vattnet.

BurreBus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till…

susanneNico
1

Hej, en sådan snygg kille Du har, helt underbar.

Hellas
1

Hej, vilken härlig kille du har och så kul att ni väntar på smått igen Kyss.
Jag har förutom mina vuxna hankatter en liten tjej på 16 veckor och jag kan bara konstatera att de växer alldeles för fort så det gäller att mysa med de små så mycket det bara går. Åh andra sidan, man känner även en nyfikenhet på hur de ska utvecklas så all tid har sin tjusning.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

BurreBus
0

Visst är han fin :) Ja, tyvärr är dom ju inte små så länge. Kattungetiden vill man gärna njuta av så mycket det bara går. Har löst det så att jag kommer att jobba hemifrån i början när lillkissen kommer hem. Det är lyx!!!

Shivali
1

Vilken härlig ögonfärg han har! Kyss

LD
1

Jättefin kille. Glad

// LD