(OT) Torsdag 18/10 2012
God middag ragdollfolk och ni andra som tittar in på sajten!
Ville mest titta in för att önska er en underbar dag fylld med allt vad ni av era hjärtan önskar!
Vad gör ni idag?
Själv blir det en hemmadag här tror jag. Lite städning och sånt står på schemat. Sen vidare till sjukgymnasten. Har muskelspänningar som går längs hela min ryggrad som jag får hjälp med. Det är psykiska spänningar som satt sig efter allt vi varit med om.
Grått och trist ute så idag får vi dra fram solskenet i vårt inre och stråla ut till varandra!
Ljus och kärlek till er och alla goa raggisar 
Yataz
Önskar dig också en bra dag! Själv jobbar jag hemifrån idag vilket innebär att jag kan njuta av mina bustroll hela dagen. Kan inte bli annat än en bra dag trots grått väder :)
Detsamma till dig!
Jag är hemma och njuter av vår första kull på sju busiga, gosiga härliga ragdollbebisar som snart ska flytta till egna familjer. Får suga på dem så länge jag får <3
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
#1 Låter härligt! Hoppas du kan koncentrera dig på arbetet då så inte myset med bustrollen tar överhanden 
Yataz
Önskar dig detsamma 
Själv är jag hemma för idag är mina småbusar 12 veckor och ska flytta till egna hem. Lite tomt kommer det allt att bli även om jag har mina vuxna katter kvar att gosa med. Just nu skiner solen och vi har uppehåll så en tur med hunden ska jag nog hinna med också 
SE*Wandullan´s
Hemsida: http://wandullan.com
#2 & #4 Åh, vad mysigt att ni har bebisar hemma!
Har ni delat bilder på dem här inne? Har inte hunnit kika igenom alla trådar ännu. Ni vet att bilder är ju hemskt välkomna så jag också kan njuta lite nu när jag inte har några kissar här hemma…
Yataz
*svimmar*
Njuter av bilder på era, själv är jag i letartagen efter en liten raggisunge :) Står på intresselistan hos en som ska ha kull på måndag, spännande!!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
#6 Men åh så mysiga små troll du hade där 
Vill ju bara gosa ner ansiktet där i högen och höra hur de ligger och kurrar.
Yataz
#7 Lycka till och hoppas du finner den kisse du söker!
Jag kan rekommendera dig att åka och hälsa på några olika uppfödare så du känner att det känns helt rätt. Då har du ju ofta tillfälle att även träffa föräldrar, i alla fall mamman.
Yataz