Söker kattunge
Jag har länge velat skaffa en katt och har nu bestämt mig för en ragdoll, jag bor i Halmstad och jag undrar hur man får tag på uppfödare? Jag söker bara en sällskapskatt, inga krav om "rätt" teckning osv.
Går det att lita på att annonserna om "ragdollungar" på blocket verkligen är ragdolls? Många skriver ju att de inte har någon stamtavla till föräldrarna.
Funderar också på om det finns möjlighet att bli fodervärd åt en katt, dock verkar det inte finnas någon uppfödare i närheten av Halmstad.
-' Rebecca Johansson
Leta efter en seriös uppfödare. Det som sägs vara ragdoll på blocketannonser i Halmstad ser inte ut som en Ragdoll. Se till att köpa med stamtavla av en uppfödare som har dolda fel försäkring och följer Sveraks krav. Halmstad ser tyvärr ut att ha få uppfödare men Borås till Göteborgsområdet har många.
Smart av dig att fråga här innan då de flesta köper först o sedan kommer det fram att de blivit lurade.
Du får nog svar här snart om vart du ska kolla.Jag har andra raser tyvärr.
Jag har en hane till salu (7v just nu) men bor mellan Borås och Göteborg så det kanske är för långt
Hej!
S*Isadolls kanske kan vara nåt, finns i Halmstad?
Eller S*Angelbells i Skummeslövsstrand?
#Har du någon annons eller liknande?
#4 Jag har hört av mig till Isadolls :)
-' Rebecca Johansson
Jag har en liten brunmaskad mittedtjej som heter Luna, som säljs till sällskap. Hon är 6 veckor nu och hur go som helst. <3
Finns i Örkelljunga, inte så långt från Halmstad.
Rizzo tre veckor. Vi har en kull med 4 bruna colorpoint, 2 honor 2 hanar
SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/
Jag vill helst vill ha en kattunge som är leveransklar någon gång i december.
#7 Vart bor du?
-' Rebecca Johansson
Å herregud vilka fina kissekatter! :)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Vi bor utanför Strängnäs
SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/
Hej! Är du intresserad av mina katter, så kan du väl höra av dej. Går bra att komma nästa vecka o kolla i så fall. Mvh Tina.j
Hej emblan!
Jag är intresserad av dina katter, skickade ett meddelande också
kram! Erica