Utställning Sollentuna 19-20:e
Nån som ska dit?
Jag har en dräktig tös som är beräknad att föda omkring där så jag hoppas hon kniper :) Jag kommer iallafall stå som fotograf på utställningen, men hoppas hinna med att strosa runt ibland favoriterna ;)
Hoppas vi ses, kom och säg hej!
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
Japp jag ska dit :-) vill gärna få min raggis fotad då om det finns möjlighet.
Detta har varit planerat en längre tid och idag fick jag ett MAIL (?!) ifrån klubben där de beklagar att de inte har plats för mig längre.
Jag är måttligt förbannad just nu och vill ge dig som ville komma till mig ett bättre pris i min studio istället (redan väldigt lågt pris)
Ville så gärna fota Ragdolls som jag fotat för lite av, så hör av dig till mig om du vill ha fina bilder ifrån studion! (mycket roligare och mer möjligheter) =)
Kram på er!
www.fjarilflickans.se
Nu såg jag att fotograferingen var inställd. Va trist för dig, som sett fram emot det.
Å så kul att se Carmel igen! Det ser ut att ha hänt massor sen jag såg honom i september! :)
Ja, nu har han blivit en stor kille :) Passerat 6 kg nu. 11 månader, så det blir första försöket i öppen klass. Hoppas han sköter sig okej, märker att han håller på att bli könsmogen :)
Ja han var ju inte så liten senast heller! Tycker han är superläcker! Kanske får smyga mig fram med kameran i helgen och se om han fastnar :) Håller tummarna att han tycker utställning är ok trots hormoner!
Jag kommer också med två bebisar och en fertil hona!
Ska bli jättekul att se Darjeeling och Carmel och de andra raggisarna! 
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
Å vad roligt! Då blir vi ett gäng raggisar iallafall, brukar vara lite dåligt med det ibland :) Om du har Coddington med dig får du nog ha lås på buren, annars kanske han bli kattnappad, hihi ;)
Hihi, tack för varningen! 

Hoppas det kommer många! Här i Göteborgsområdet är man bortskämd med att kunna kika på massa raggisar tycker jag. 
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
Det är ju iaf en hel del färger i domarfördelningen, hoppas det är några stycken iallafall! Var ett tag sen jag ställde nu, hoppas det har tillkommit lite raggis-utställare :)
Shivali: Jag kommer att ställa ut min bruna mitted hane (han kommer då vara 6 månader och gå i junior klassen). Ska bli kul att få bedömning på honom. Dessutom är det ju så kul att träffa andra likasinnade samt spana in alla andra fina ragdolls och gotta ögonen hihi Ska absolut kika förbi din bur 
Det är den första utställningen som jag har med mig en katt, så spännande!
Får man komma dit och kika utan katt? :)
Shivali: Toppen om du fotar nåt! Då kanske du kan maila mig sen? Det blir bara karln som åker dit med Carmel, jag stannar hemma den här gången.
mishie: Klart man kan komma som publk! Du hittar allt du behöver veta om tider mm på www.jarva.nu
neo33: Attans att jag missar dina missar… nåväl, kanske på Nerk kan jag få se dom "live"
#15 Supertack! Tänkte att det kan vara kul nu när jag äntligen bestämt mig för att skaffa en raggis :)
Um.. Av någon anledning så vill inte min dator visa sidan med information om utställningen. Finns det någon som har möjlighet att klistra in adress, tider och inträdeskostnad här? Skulle vara grymt uppskattat :)
Sollentuna Rackethall
Stubbhagsv. 6, Sollentuna
Lördag-Söndag 19-20 januari
Öppet för besökare kl 9-17
Entre:Vuxen 40 kr
Barn 20 kr
Familj 80 kr
Vad många finingar det ser ut att bli.
#18 Tusen tack!
Kommer det vara raggisar där båda dagarna? Jag har ingen aning om hur det fungerar med utställningar :/
Ja det är det! Vi är där båda dagar, dock med en katt mindre på söndagen. Kom och säg hej så får du gosa raggis, kommer aldrig glömma då jag själv fick känna på en raggispäls första gången…sen var det ingen återvändo ;)
Om du vill se bedömningarna börjar de klockan 9, roligt att se men utställarna kan vara lite stressade. Senare på dagen är de en paus mellan bedömningarna och panelen(finalen) och då har man mer tid att prata med besökare men å andra sidan finns det inga bedömningar att se.
Litlamins: Klart jag skickar om jag får några bra bilder! Har relativt ny kamera/objektiv, testade på Åboutställningen i november och det funkar helt ok inomhus! Så ska se om jag lyckas med nåt i den här hallen :)
Ni som ska på utställningen och tänkte fota era katter hos mig, passa på att åka förbi min studio innan ni åker hem så fixar vi det där! Studion finns i Älta Centrum ca 15 min ifrån city och är öppen efter bokning. Se mer info på www.kattfotograf.se Det är flera bokningar innan och efter utställningen båda dagarna redan, så ring gärna och boka en tid! Priset är bara 200kr under utställningsdagarna för 2-5 bilder, du får själv komma med önskemål. Hoppas vi ses ändå! :)
www.fjarilflickans.se
Hej! Vi söker en ny familjemedlem gärna hane röd ragdoll, verkar hopplöst att finna i stockholmstrakten el närliggande stad. Kanske hopp att få kontakt med någon på utställningen? Hälsingar/ Jenny
De krånglar verkligen till det för mig.
Men nu har de iallafall bestämt sig för att jag får plats trots allt, så ni är välkomna att komma med era katter till övervåningen imorgon. Inga bokningar behövs, kom när du har tid :) Hoppas vi ses!
www.fjarilflickans.se
Lycka till ni som ställer i helgen. Själv ska jag ställa första gången på NERKs utställning om två veckor :).
SE*Astinis Ragdoll
Jag hade tänkt att gå imorgon, men nu ska jag åka och hälsa på en liten Ragdoll-tjej för att se om vi kanske kan bli bästa vänner :D
Kanske dyker upp på söndag, vi får se!
Snacka om att vara disträ, jag trodde att tråden handlade om utställning Sollentuna fast 9-10 mars. Fast tråden tydligt säger 19-20.
Det är 10/3 jag ska ställa ut min ragdollhane.
Lycka till för er andra nu i helgen!