Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 6546 ggr
[Isadolls]
8

Ragdollkattungar till salu :)

Hej! Jag har cremefärgade Ragdollkattungar till försäljning. Rag e 21, och Rag e 04 21. 4 st. hanar. Dom är 14v. gamla. Vi bor i Halmstad. Katterna säljes till sällskap. Mvh Tina.j

[Isadolls]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på kattungarna…

[Isadolls]
1

En till…

[Isadolls]
0

En till…

jenny.wikman
2

Hej! Åh!!!! Vi letar efter just creme misse!!!!!!! Synd att du bor så långt bort…..hmmm jösses så fina. Är föräldrarna testade hjärta njurar?

Sista bilden gick rätt in i hjärtat :-) Pris?

Hälsningar/ Jenny i Märsta Stockholm

jenny.wikman
0

Är du uppåt stockholm ev? Åh så fin misse! smälter….

[Isadolls]
0

Hej! Du har skrivit till mej innan ang .mina kattungar. Är du fortfarande intresserad? Mvh Tina.j

jenny.wikman
0

ah såg nu att vi redan haft kontakt på mejl :-) snurriga jag

[Isadolls]
0

#6 Bor i Halmstad

jenny.wikman
0

Ja vi letar för fullt svårt att hitta rödisar ska på utställning i sollentuna ev i helgen för ev kontakt……halmstad är lite långt bort tyvärr…..har svårt att komma till ett beslut pga avstånd och testet…..men han är ju så vacker! Ska se om vi kan få kontakt med en uppfödare lite närmare, förlåt att jag inte uppmärksammade att vi redan hade pratat. Inte lätt det här att hitta en ny familjemedlem, förbereder inrdningen hemma snart bara katten som saknas :-(

[Isadolls]
0

Är du intresserad kan jag dna testa om du vill. Hälsn. Tina.j

jenny.wikman
0

Ok ska se vad som händer efter helgen efter utställningen om vi kan hitta uppfödare lite närmare annars har jag din misse i tankarna och hjärtat. Hälsningar/ Jenny

LittleSweeties
7

Det går ju tåg!! Glad
Du kan komma t.o.r till Halmstad för knappa tusenlappen och fördelen är att man har all tid i världen att lära känna och bonda med kissen på hemvägen <3

Jag levererade en katt till Östersund från Karlstad…
Tog 23,5 timme, men jag hann lära känna folk, läsa ett par böcker och bara vara… Flört

Det är inte krångligare än man gör det…. Flört

jenny.wikman
0

Det har du rätt i :-)

[Maja Lingman]1
0

Hejsan har du nån liten ikvar ? :) hur mycket ska du ha för en kattunge ? :) Jag är intresserad.

[Isadolls]
2

Hej! Jag har flera kvar. #14 Vi kan ta det på mail. tina.audia6@hotmail.com Mvh Tina.j

jenny.wikman
1

Hej! Ledsen att vela så här men ett stort beslut. Vi har träffat en uppfödare på utställningen o fått en kontakt och har lite is i magen ett tag till fast vi längtar så! Lycka till med missarna de är jättefina. Återkommer om vi velar igen :-) kram till dig o missarna

Becami
0

Hej! Hur mycket vill du ha för en av sötnosarna?