Booda Dome kattlåda
Hittade den här tuffa kattlådan på nätet och undrar om någon av er kanske har en, eller vet hur man får tag i den??
Tacksam för svar!! Vill haaa!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Ser ju onekligen tuff ut! :-) Har aldrig sett den innan så kan tyvärr inte hjälpa till.

den var lite cool..
Vilken rymdskepps-toalett
…men ser den inte väldigt liten ut?
Har aldrig sett den förut…
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

skall kolla runt lite har sett för ett tag sedan var man kunde köpa men kommer inte ihåg vart
Här kan du hitta denna tuffa låda, men hittar ingen svensk sida som säljer den
http://hem.feber.se/link/156144/
/Kicki

ååå sådan vill jag ha
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder
#5 tack - jo jag har hittat den på Amazon också där man fick den billigare till och med… men jag vill gärna inte importera den, utan hade helst hittat den i sverige nån stans.
har mailat Bromma Zoo där jag jobbade förut för att se om de kan ha intresse av att ta hem den..;) säger till i så fall!
#3 ska inte vara liten.. tvärtom… stora katter kan få huka sig just då de är på toppen av trappan men det tror jag inte blir nåt strul. Och av oss som har fler katter har vi nog fler än en låda så de kan välja :)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Den ser skoj ut, men jag däremot är på jakt efter en riktigt stor låda, för katten får knappt plats i sin toalåda redan nu! Är det nån som har tips på en XL-kattlåda, helts med höga kanter eller som toahus? Har funderat på att "bygga" en själv av en gigantisk fyrkantig balja eller liknande stor plastlåda med bred botten, men jag vet inte vart jag ska leta.

#8 Titta hos www.tamleopardens.se de har stora lådor med hög kant.
-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!
Hej 🙂
blev jätteintresserad av denna kattlådan när jag såg den på
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/kattetoilet_hus/specielle_modeller/319171#more
någon som testat den??, den ser väldigt stor ut på videon så liten tror jag inte den är…
Varma Hälsningar Helene Andreasson
SE*Beautiful Stars
Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll

En sån vore lite roligt stt ha.. Så hittar nån en i Sverige säg gärna till
Zooplus.dk har gratis frakt till Sverige om man handlar för över 400DKK. Har beställt därifrån flera gånger och de är väldigt snabba och de levererar ända från till dörren. Använder ni Extreme Classic kattsand så kan man köpa 2x15kg för 229DKK om jag inte minns helt fel.