Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 2018 ggr
Ann-Chaj
2

SpeedCats utställning i Sollentuna 9-10 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag ska för första gången ställa ut min lille prins S*Skarpings Dunder (aka Marley, n04) på söndag, ska bli så spännande! :-D

Är det några fler som ska till denna utställning på söndagen?

Hoppas det blir många fina Ragdolls att gotta ögonen med ;-)

[Djupdal]
1

Vilken liten tuffing. Lycka till! :)

Violeta ska dit båda dagarna är det tänkt. Det blir hennes andra och min första, så om någon sitter längst in i hörnet på en bur och ser ängslig ut så är det förmodligen jag. All hjälp mottages tacksamt.Glad

Ann-Chaj
0

Tack och lycka till själv! Ska bli kul att få se din lilla skönhet hihi

P.S. Det är min första utställning också, men jag tar det med en klackspark. Det ska ju vara kul att ställa ut 😉

Ann-Chaj
0

Är det någon som vet om det kommer finnas fotograf på utställningen?

[Litlamins]
7

Vi kommer med CH Carmel Olicats*PL på söndagen :) Klass 7. Tyvärr går han ur showkondition nu, men vi åker dit som bestämt ändå.

Vi ställer ju ut typ "jämt", så det är bara att fråga om det är nåt ni undrar eller vill ha hjälp med, vi hjälper gärna till. Skylt med texten S*Litlmin's Ragdoll & Birma står på burtaket.

Ann-Chaj
0

Tack va gulligt av dig 🙂Som tur är har jag även uppfödaren till min prins där.

Fin kille du har, älskar mitted med bläs!

[Djupdal]
0

#4 Har klickat på gilla.👍

[Litlamins]
0

:)

Myrrami
3

#4 Jag skall inte själv på utställningen men vill bara säga att jag tycker att det är så roligt att läsa att det finns de som vill ställa upp och hjälpa nya. 

Stående ovationer till dig Litlamins! 🥳

Martyparty
0

Lycka till :). Jag hoppas ni får mer hjälp än jag på min första. Trodde man skulle få mer social interaktion kattägare imellan, men det verkade vara lite svårt att få hjälp av andra. Jag missade ju totalt att min katt skulle upp igen för nominering. Som tur är sprang assistenten och hämtade min lilla tjej! Jag kan dock säga att jag tyckte utställning var roligare än jag väntat mig :).

SE*Astinis Ragdoll

[Djupdal]
4

Man hör ju ofta hur svårt det är att komma som ny till ragdollvärlden. Min erfarenhet hittills är att allt ragdollfolk jag stött på varit hur hjälpsamma som helst, och verkat vara typ världens snällaste och goaste människor. Vet inte om jag bara är naiv och korkad, men jag tänker fortsätta tro att det är så tills motsatsen är bevisad. Tack för all hjälp och för trevligt sällskap. :)

Ann-Chaj
1

#10 Jag har samma uppfattning som dig :-) Tyckte det var en jättekul utställning igår med mycket kul snack och så fina katter att titta på hihi

Ann-Chaj
2

Grattis CH Carmel Olicats*PL till BIV:en! Dunder känner sig stolt som hamnade efter en sådan stilig herre i uttagningen 😃

[Litlamins]
3

12 åh tack snälla! Trevlig utställning tycker jag och kul att träffa Violeta och dunder med ägare :-) hoppas vi ses snart igen. Carmel o husse drar till Norge o jagar cert så han kan vara med på utställningar i Sverige i sommar :-)

[Djupdal]
0

#13 Lycka till i Norge, och kul för Sverige att fler får möjlighet att se en äkta myspropp.👍 Han är så fin!😍