Ragdoll köpes gärna rött eller creme
Hej! Vi är en familj som bor i märsta Vi söker en ny familjemedlem en ragdoll. Vi söker rött eller creme hane. Föräldrar ska vara testade för njurar mm Viktigt för oss att köpa från seriös uppfödare. Katten kommer vara innekatt och till sällskap. Hälsningar/ Fam Wikman
Gå in på dessa sidor, finns kattungar till salu där:
Tack! Men ser ej några röd el creme?
kolla med uppfödare om de har några planer på rött eller cremè :) bara kolla på sidorna som 1# gav till dig
Fått svar på ett återbud :-) vi står i kö :-) ska titta om ca 3 veckor, läääängtar!!!!!!
#4 Hoppas ni hittar er drömkatt!
Är ledsen, ev hinner någon annan före oss på den cremefärgade killen…..snälla vet ni någon som har en creme el röd färdig till sommaren? Önskar hjälp vår pojke på 7 år blir jätteledsen då vi trodde det var vi som stod på tur men det var ett missförstånd. Snälla tips mottages vart vi ska vända oss.
Jag såg att Fyrphils har en ledig creamkille på sin hemsida som ser väldigt fin ut så du kan ju kontakta henne och höra dig för.
Tack! Väntar annat svar nu annars kollar jag med henne, hoppas vi hittar vår lilleman snart! Tack för era tips! Kram
Jag väntar ungar efter röd hane, håll gärna koll på min hemsida om du är intresserad! (Finns nere i skåne.)
Tack alla! Har hittat ett underverk som vi ska hälsa på i slutet av mars :-)
#11 Ser helt underbart ut!!! 🙂
Är det en kattlåda eller en bolåda? Jättesnygg oavsett! 🙂
Varma Hälsningar Helene Andreasson
SE*Beautiful Stars
Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll
#11 Ser helt underbart ut!!! 🙂
Är det en kattlåda eller en bolåda? Jättesnygg oavsett! 🙂
SE*Beautiful Stars
Bolåda :-) madrass inuti och uppepå med filt. Det är en jysk överhylla till garderob som jag lätt med plankor och stöttat upp med reglar inuti, sedan 2 lagerhyllor´s hyllor runt :-) och vips en bolåda! Kattlåda har vi ikeas HOL minsta.
Ska bli så kul, han blir inte alls bortskämd :-)
www.zooplus.se har kanonpriser på klösträd vårat kostade 599:-
Härligt! 🙂
Ja det är inte klokt vad man gillar att skämma bort sina djur. Till sig själv tvekar man gärna när man ser något fint…. Konstigt det där…. Har gjort en underbar lista på saker som jag planerat att köpa till mina missar, jag planerat att skaffa till hösten/vintern/våren❤️
SE*Beautiful Stars
Underbart 🙂
Ser superhärligt ut!! ❤️
SE*Beautiful Stars
Men ska nog köpa en större förvaringsbox och göra ett runt hål i sidan så blir det lite likt en modcat :-) lite mera målning och väggdekor på sidan sedan :-) kul!!!!
Vad fint du har gjort! Han kommer må som en prins :) När får vi se en bild på underverket? Nyfiken!
Tack! :-) Han finns på www.purriosity.se heter Solo/ fast Blixten sedan :-) en liten cremis!!!!!
Fast det står att han fortfarande är till salu
#27 Det står i bloggen att han är såld :-) Stort grattis till crèmebullen Blixten! Jättesöt!
Ja hon har nog inte hunnit ändra det, betalade tingningsavgiften igår. :-)
Jättefin katt 🙂
SE*Beautiful Stars
#32 oj vilken mysig var har du hittat den
Önskar bara att vi hade kunnat skaffa 2 raggisar på en gång så Blixten kunde få en kompis på en gång men får spara till nr 2, annars om ni har nått tips om någon som behöver omplaceras som är 1-3 år hör gärna av er.