Bebisbilder :-)
CH Chocolate Dandy á Chardani DK och S*Abayomis Molly fick en underbar hona den 29/7, som i dag är 8 dagar gammal och alldeles bedårande 
Detta är sista kullen för både Molly, som ska kastreras under vintern, och Dandy som redan är kastrerad.
Detta är min första kull med endast en unge i kullen, men allt funkar bara bra hittills. Hon var en stor hona vid födseln (142 gram) och jag var rätt orolig i början hur det skulle gå med viktökningen och om Mollys mjölk skulle sina pga att hon bara fick en kattunge. Men allt går bra, och lillan växer så det knakar
Hon väger i dag 302 gram 
Nej, nu kommer bildbomben på S*Norrtassen's Heavenly Bella, Rag b/c? 03 
Men lilla underbara sötnosan då! 
Så bedårande söt! Vi har också små dunbollar på sex dagar. Sju st, de var nio från början, och väger långt ifrån din lilla. Men ökar stadigt :-)
Lycka till med den lilla.
Vänligen Liselotte
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
Jätte söt:), grattis! Med vänlig hälsning, Stephanie på S*Fabolosdolls
Ljuvlig, grattis!
Vi har kattungar 
Hemsida: http://helemicks.vikmarkens.se/
Det borde verkligen vara förbjudet att lägga ut såna bilder!!!
Guuuud så söt man kan vara!!! Särskilt bilderna 3-7… Hoppas att Marie får sina dunbollar snart!!
Så helt underbar, håller med #13, man blir helt sjuk, vill bara ha alla sötnosar som visas här.
Ljuvlig :)
Jättesöt 
// LD
ÅÅÅhh, så söt!! <3
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Gud vad fin bild! Med vänlig hälsning, Stephanie på S*Fabolousdolls
Tack 
Bilden på #18 är taget med min iPhone, visst ger den bra bilder! Är så nöjd med min telefon 
Jättefin är hon! Hur mycket väger hon nu vid två veckor?
Vänligen
www.wendeltassens.se
#22 Tack 
Dagens vikt ligger på 428 gram, hon är 15 dagar i dag, så hon har fortfarande en väldigt bra vikt 
Oj jösses! Härligt. Våra små ullbollar, som är 13 dagar idag, väger hälften så mycket, de största. Men de är sju stycken.
Vad får din mamma katt att äta? Vår dam är väldigt bestämd när det gäller mat. Under hela dräktigheten åt hon RC Babycat. Det ville hon inte se åt när ungarna kom. Nu har vi hittat en ny favorit, Iams Kitten blötmöt, så det får hon äta så mycket hon vill. Tyvärr gillar hon inte A/D något vidare i större mängd. Äggula åt hon en.
Vänligen
www.wendeltassens.se
Ja, jag tror att hennes vikt beror på att hon är ensam i kullen, hon var ju väldigt stor vid födseln oxå. Hon är min största kattunge hittills och säkert ever 
Skulle dock hellre sett att hon hade något/några syskon… Det ser så ensamt ut då hon ligger för sig själv och sover då mamma Molly pysslar med annat. Men det blir ju då förstås mer att man tar upp henne så hon får sova i famnen…lillstrumpan 
Än så länge går viktkurvan stadigt uppåt, vilket jag tycker känns jättekul, men vet ju att det kommer att stagnera framöver…hon kan ju inte fortsätta växa på det här sättet. Så dina underbara sjulingar kommer med all säkerhet växa ikapp Bella, om inte växa om henne inom några veckor.
Bellas mamma Molly äter Eukanuba kitten samt RC MainCoon kitten (torrfoder) sedan får hon MJAU tetrapack. Ibland även RC Kitten blötmat. Min Molly är ett matvrak och äter det mesta, så jag har inga problem att hålla henne i god kondition…tack och lov. Det är inte lätt när de är kräsna i maten.
Lycka till med dina sjulingar 
Ha det gott!
Hälsningar Annica!
Här är min hemsideadress: http://norrtassen.weebly.com/
En riktig goding :)
Hemsida www.amadeusdolls.se
Gud vad fin:) man vill bara pussa upp den! Med vänlig hälsning, Stephanie S*Fabolousdolls
Nu blir jag verkligen kattungesugen. Hon är bedårande.
Ljuvligt söt!
www.wendeltassens.se
Så fin hon är:) Med vänlig hälsning, Stephanie S*Fabolousdolls
Henne behåller du antar jag? Tror att alla som har sett bilder är helt förälskade i henne, jag är det i alla fall.
Helt bedårande
Mvh Elena.
Tack! 
#33 Ja, jag har nog inte hjärta att skiljas från henne, hon är helt underbar och ser väldigt lovande ut i nuläget enligt mina ögon 
Vilken liten sötnos 
Helt enkelt underbar. Så söt och vilka vackra ögon.
#37 Verkligen vacker…precis en sån jag vill ha
Lycka till med den "lilla" damen 
Men hon blir ju bara sötare och sötare för varje bild. Blir helt sjuk.
Bella ser kanonfin ut. 
Lycka till!
Tusen tack för fina kommentarer 
Måste ju lägga ut en ny bild nu när hon fyllt 7 veckor. Hon väger 965 gram 
Hon är väldigt nyvaken på bilden, det är den enda stunden jag kan få en skarp vaken bild på henne. När hon vaknat till ordentligt så är det snabba spjut, och det finns ingen som helst chans att jag kan få henne att fastna på bild… sötnosan!
Så bedårande söt! Väldigt vackra ögon.
Våra sjulingar är ju också sju veckor nu och den största uppe i 860 gram, och så några runt 750. Full rulle är det.
www.wendeltassens.se
Hon är ju för näpen.
Bilden i inlägg #30 är helt fantastisk. Är den av bra teknisk kvalitet borde du sälja den.
#45 Tack 
Bella är mycket lovande, och jag kommer därför att behålla henne i min uppfödning och hoppas att hon fortsätter sin fina utveckling. Mina nuvarande planer är att hon ska få några kullar när hon är stor nog, om hon utvecklas fint samt om alla testerna är ua.
Eller det var kanske själva bilden du tänkte på? 
Ha ha, jo det var bilden.
Vad kallas hennes färg?
Vad roligt att få följa henne från bebis tills nu :)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
#48 Vilken fin! 
Tack
Hon är min lilla älskling 
#49 Bella är en choklad bicolour 
Okej, ja färgen djupnar med tiden va?
*Det blir som det ska*
#53,54 Vilka vackra pojkar! …och så intressant att se hur färgerna ändras och hur olika de kan bli! 
Jättefina killar!
Ja där ser man mera…tycker dom är superfina som vita med, som din lilltjej när hon var liten :)
Jag ska hämta min första ragdoll om en och en halv vecka :)
Hon är en brun colorpoint så nosen är ju redan brun och söt på henne!
Ska bli så roligt att få hem henne snart :)
*Det blir som det ska*