Varning för denna produkt
Innehåller bensin/disel, pepparprodukter + sådant som inte står att läsa.
Skall användas i ventilerade rum el.utomhus.
Får ej inandas.
Om detta händer skall personen till läkare omedelbart.
Från Marie: Det går ju inte att undvika inandning även i små mängder. Trots väl ventilerad lgh hände detta och inte var det mkt jag sprayade heller. Kände att det luktade fränt och hade då upp tröjan för ansiktet. Inom 5 min fick jag andnöd, snoret rann och jag lät som en ångvissla. Ambulansen kom på 5 min men innan jag hade hunnit att ringa på hjälp oxh tills ambulans kom hade det hunnit gå 15 min.
Alla akuta åtgärder sattes in i ambulans och på Akuten. Den här gången klarade jag mig men det var nära. Jag gillar en del spänning i livet men inte denna form av spänning. Till och med för mycket i min smak.
Orolig för katterna var jag också, sonen Piere gick hem och kollade dom och alla mådde som TUR bra - utom jag. Så glad att dom inte blev påverkade.
Nu har jag en dräktig hona och jag hoppas verkligen inte att hennes foster har fått defekter pga av detta. Jag hade så mkt sunt förnuft att jag hann stänga in henne på ett rum innan jag åkte.
Nu är jag hemma igen, svidanse luftrör, sårig svidande hals och trött.
Tar det djävligt lungt idag. Doften finns kvar i lgh men jag blir i alla fall inte sämre.
Vädrar för fullt i rummen. Skall anmäla detta både till butiken och tillverkaren.
Produkten får inte säljas.
Hemsida www.amadeusdolls.se
Men fy. Var har du hittat den?
Hoppas du mår bättre
Inte jag som köpt den utan fick information om den och delade vidare
Hemsida www.amadeusdolls.se
Har också sett detta på facebook 😡
Jisses! :/ Vad bra att du visade detta med bild så man vet vad man bör akta sig för
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
Usch, det låter riktigt illa 😕
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Marie köpte den på Bromma Zoo, men den finns lite överallt vad jag förstått.
Hemskt!!
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge