3 veckor idag!
Det är mycket lättare att posa framför kameran enskilt! :D Jag tycker att det ser ut som alla tre blir någon form av blå mitted, men är dålig på alla beteckningar som finns. Denna lilla tös har bara tåspetsarna vita, vet inte om det räknas som felteckning?
Ska skicka en bild på hennes tass för att se om någon kan hjälpa till att bedöma
#2 Om den registreras som mitted är det inte felteckning. Men man vill ha hela tassen vit om man tänkt ställa ut. Till sällskap spelar det mindre roll. Om du berättar vad mamman och pappan heter så kan man eventuellt se i stamtavlan om de ska kunna få mitted-ungar. Om de inte ska kunna få det så finns det andra förklaringar till vita tår, och då ska man nog inte registrera som mitted. Lite OT: Om jag fick bestämma så skulle alla kullar ha en egen tråd här inne. Det är jättekul med bilder, och roligt att kunna scrolla tilllbaka och följa deras utveckling, utan att behöva hoppa mellan olika "vecko-trådar". Men det är jag det, och jag är ganska van vid att jag inte får bestämma. :)
Vilka sötnosar! Var ju urgulligt med vita tår! :-) håller med #3, skulle vara kul med kulltrådar. :-)
Men så sött!! Sitter här och väntar på löp och det känns som att det är såå långt kvar till bebbar. Mer bilder tack! 😃
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se