Här kommer vi
Hej på er!
Här kommer vi - Familje E som väntar tillökning inom snar framtid. Familjen består av mamma, pappa och 2 söner 9 och 14 år och vår lilltjejja som flyttar in hos oss inom en vecka om vi får till det med en dag som passar oss alla.
Lillkissen är inte helt renrasig så jag hoppas att vi får vara med hos er ändå. Båda mamman och pappan perser i sig, mamman 25% och pappan 50%.
Jag kan inget om färger och hur man läser av dom i de fina uppställningarna jag sett… Hur tittar man på katten för att veta?
Vår liten ser ut så här om bilden kommer med 😉
Ha en go valborg och 1:a maj
Hälsar Carina med familj

Hej!
Vad roligt med en liten kattunge! :) Jättesöt är den!
Hoppas föräldrar är testade iallafall och att kattungen blir vaccinerad, chippad och besiktigad?
Hursom så ser er lillkisse ut att vara brun colorpoint. En colorpoint saknar vitt på kroppen. Det går att läsa om dom olika varianterna (och se bilder) på ragdollklubben.com
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
hej!
Tack för ditt svar!
Ja hon ska till veterinären strax innan vi hämtar henne. Ska absolut kolla in ragdoll sidan. Bra tips!
/Carina