Förbereder Blixtens ankomst!
Inget är som väntans tider…Grattis till den blivande familjemedlemmen! Han ser ut att få komma till ett riktigt toppenhem där han kommer att må som en prins, så jag passar på att gratulera lille Blixten också!
Sajtvärd Katter iFokus
tack han är väldigt efterlängtad :-)
Oj så härligt han kommer få det!
Va mysigt allt ser ut, där kommer han bli alldeles överlycklig av så mycket kul :) O vad glad jag känner mig som "kattförmedlare" så att ni hittade eran kisse tillslut :)
Tack tack tack allihopa!!!!!!!!!!
Önskar bara att vi hade kunnat skaffa 2 raggisar på en gång så Blixten kunde få en kompis på en gång men får spara till nr 2, annars om ni har nått tips om någon som behöver omplaceras som är 1-3 år hör gärna av er.
Hej Jenny!
Vi, jag och min man väntar också på en Ragdoll, fast en flicka.😊
Jag har aldrig haft katt medan min man är uppväxt med de. Jag blev helt förälskad i rasen för ca 10 år sedan men omständigheter har gjort att det först nu är lämpligt för oss att skaffa ett husdjur.
Jag vet inte hur "hon" ser ut(eftersom hon kanske inte är född ännu) men har förberett med allt utom mat och transportväska. Jag känner att hon redan är vår lilla prinsessa, hi,hi. Vill att hon skall trivas hos oss. Vi har kontakt med ett antal uppfödare och vet att det är några små födda och några på väg nu i dagarna. Vi är verkligen i väntans tider!
Min svägerska har en Ragdoll som är världens underbaraste och vi bara hoppas att vår och hennes kan tycka det vara trevligt att umgås ibland.
Kommer att följa dig lite här och kommer också att visa vår Snö när hon kommit!🐱
Hej Lotta! Hoppas ni hittar er misse snart :-) www.purriosity.se väntar fler missar i april. Lycka till!!!!!!

Vad roligt :) Han är jättesöt!
Tänkte bara varna angående snörena med möss på. Katter trasslar lätt in sig i snörena och det kan bli rent av livsfarligt, men så länge Blixten bara får leka med just den pelaren när ni är med så är det ju ingen fara.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Jag tänkte sedan på det så knöt upp dem flera ggr så snörena blev mycket kortare. alltså inte som ovanstående bild, tack för omtanken.
#19 Är denna farlig att köpa då?, med tanke på snöret…
Länk: http://rusta.se/klospelare-med-boll-p75601045.aspx
(Sorry TS lånar din tråd lite 😞)
Varma Hälsningar Helene Andreasson
SE*Beautiful Stars
Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll

Jag hade inte gjort det med tanke på att det där snöret lätt kapas av vassa katt-tänder. Och snören kan ställa till med så otroligt mycket problem i tarmarna om katterna får i sig det.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
#24 Okej, tack för rådet! Låter fruktansvärt hemskt om det skulle hända!!
SE*Beautiful Stars
varför kan man inte radera enstaka inlägg då man upptäcker att man postat samma ex 2 ggr?
Gud vad du är händig och påhittig!
Allting ser så bra ut. Den lilla blir riktig glad.
Lycka till med sötnosen 😊
E.
Jag har en avkomma som blev 1 år den 15 februari i år. Han behöver ett nytt hem. Vill du veta mer? maila mig bellan@bellodolls.se
Hej! finns många fina missar som behöver omplaceras men tyvärr har vi inte råd att köpa 2 missar. Vi kan bara erbjuda, tryggt hem, god mat, mycket kärlek.
Eran lilla prins kommer leva riktigt lyckligt i detta fina hem! Kan du inte adoptera mig också?😂
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Hej!!!! Haha hade jag kunnat adoptera dig så absolut :-)
Ni kanske kan adoptera mig till matlust? Söker jobb :-)
#34 Vid intresse för något gällande sajten matlust får du höra av dig till matlusts Sajtvärd DesK😉
Oj vad söt :)
Så söt!😍
Han är suuupersöt!!
Jag blev ju kär i min lilla när jag hälsade på men det var inte förrän jag hämtade henne som jag verkligen blev helt såld :) Så vänta du bara hihi…
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Vilka härliga bilder! ❤️
Sluta nu, min Foxy vill flytta till dig! He he
Ja du har gjort väldigt fint måste jag säga!
*Det blir som det ska*
Tack alla :-) och Junkan: hon är välkommen :-)
Jättesnygg schablon 🙂
Vad köper man det mån tro???
SE*Beautiful Stars
Så himla fint du gjort!! 👍
Vart ha du köpt schablonen?
Köpte mus o hålet på tradera och resten på ebay :-)
Oj sne bild, ser ut som jag byggt mig en tvättmaskin :-) haha!
Oj sne bild, ser ut som jag byggt mig en tvättmaskin :-) haha!
Jättesnyggt!!! 🙂 🙂
SE*Beautiful Stars
Hej Jenny!
Jag måste berätta att nu vet vi vilken sötnos som vi får hem den 18 maj! En brun tabby mitted, Lykke ska hon heta. Sist skrev jag att vår kise skulle heta Snö, men det blir en Lykke i stället;-)
Vi är så förtjusta, jag träffade henne i den 19/4 första gången. Åhh, hon är helt underbar. Så mysigt det är att veta vem det nu är som vi väntar på….
Här är förberedelserna i full gång, omändringar på toaletten och inköp av massa lekstimulans, klös och klätterträd m.m.
Jag tycker ni har gjort så fint till Blixten, han får verkligen ett hem som en prins. Precis som vår prinsessa😍
Jenny!
Jag glömde säga att Blixten är såååå sööööt. Det finns inget som är så underbart som små raggdoll ungar. Det är säkert intensivt första året men sen blir de lite lugnare efter hand. De är supermysiga.
Mvh Lotta
Men herreguuud, djupt imponerad!!!
Du har byggt och gjort otroligt fint! Jag skäms nästan för att jag förberedde så dåligt inför min andra kisse…fast då fanns ju iofs redan nästan allt på plats redan.
Du är jätteduktig och katten är supersöt :)
Stort lycka till!
*Det blir som det ska*
Fantastiskt fint inrett Jenny! Skulle man kunna på önska en ny tråd om Blixtens första dagar sen när du får hem honom?
Ingen fara : Fortsättning följer, haha!!! Kram på er
Ha ha Jenny! Helt suveränt, vad du grejar. Du är välkommen hem till mig och dona när som helst, man kanske kan hyra dig! ;)
Haha, ny karriär, heminredare med kattperspektiv!
Ja kattinredare låter kul!