söker ragdollprincessa
söker någon som ska ha ragdollbebar och vill gärna följa lite från födsel med bilder fram till de är leveransklara..
Jag har en nyfödd kull till salu :-) 4 honor. Namngivna just efter disneys prinsessor :-) hör gärna av dig vid intresse.
ja det vore roligt.. vart finns dem… några bilder vore kul o se om där faller mig någon i smaken.
Se mera info på min hemsida. Bor i södra Dalarna. 1.5 tim norr om Stockholm. Ännu är de för unga för att fota och lägga ut. Alla tycks bli bruna bicolor.
Hos mig blir det förhoppningsvis bebbar om några månader, jag fotar ganska mycket redan ifrån dag 1 så här kan man verkligen följa dom :) Det har varit väldigt uppskattat av kattungeköpare :)
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
Har en brun mitted hona till l salu:)
Var i landet bor du?
Lycka till med att hitta din lilla katt!
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
skaraborg men har föräldrar ner i skåne så det blir nån tur ditåt också så större delar av landet går ju ..
har dock frigående teddy kanin o vet inte riktigt hur det blir med en liten ragdoll som sällskap..kan det funka.. har för mig att ragdoll är ganska fina o lugna katter.
#6 jättesöt men blir det så att hon blir brun runt hela ansiktet när hon blir lite större..vill ha dem som går i brunt runt ögonen istället för nosen hade ja tänkt. dock urgullig..
#7 gud vilken fin färg du hade då.. .. vad är det för en färg på den.. en sån sötis letar jag efter.
Kommer du ner till skåne så har jag kattungar, en kull på 2 veckor nu och så väntar jag fler i vår. :)
Brun bicolour heter det :). Och vi väntar sådana, kan bli blå också, under vecka 19. Info finns på hemsidan.
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
Jag har haft en hermelinkaning tillsammans med mina katter. han styrde som en liten kung över dem.
Min första ragdoll växte upp med en lejonhuvad hona…. 🙂
De trivdes superbra ihop, busade och jagade varann och vilade ihop ❤️
Honan flyttade sen hem till en vän som också föder upp katter, och det bästa kaninen vet är när det finns kattungar i huset…. 😃
Våra kattungar blir vana vid kaniner, marsvin och hundar. :)
Min hane har blivit pappa till riktiga mysnallar:) dem är snart 4 v! Finns blå colorpoint och brun bicolor! De finns i Malmö hos mamman! Jag lägger ut bilder på dem i helgen på hemsidan! Med vänlig hälsning, S*Fabolousdolls www.fabolousdolls.se
#6 hon är jättefin din lilla Amber
#15 Hon är till salu:) Var bor du? Vi bor i Halmstad.
# 16
vi bor strax norr om varberg
Inte så långt, om du är intresserad ?