Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 2884 ggr
princess88
1

söker ragdollprincessa

söker någon som ska ha ragdollbebar och vill gärna följa lite från födsel med bilder fram till de är leveransklara..

[Litlamins]
1

Jag har en nyfödd kull till salu :-) 4 honor. Namngivna just efter disneys prinsessor :-) hör gärna av dig vid intresse.

princess88
0

ja det vore roligt.. vart finns dem… några bilder vore kul o se om där faller mig någon i smaken.

[Litlamins]
0

Se mera info på min hemsida. Bor i södra Dalarna. 1.5 tim norr om Stockholm. Ännu är de för unga för att fota och lägga ut. Alla tycks bli bruna bicolor.

Änglakatten
3

Hos mig blir det förhoppningsvis bebbar om några månader, jag fotar ganska mycket redan ifrån dag 1 så här kan man verkligen följa dom :) Det har varit väldigt uppskattat av kattungeköpare :)

Vi har ragdoll kattungar!

www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se

[Isadolls]
0

Har en brun mitted hona till l salu:)

[Isadolls]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Amber Rag n 04. 3 1/2 v. gammal.

Selma67
0

Var i landet bor du?

Lycka till med att hitta din lilla katt!

Liselotte, uppfödare av ragdoll

www.wendeltassens.se

princess88
0

skaraborg men har föräldrar ner i skåne så det blir nån tur ditåt också så större delar av landet går ju .. 

har dock frigående teddy kanin o vet inte riktigt hur det blir med en liten ragdoll som sällskap..kan det funka.. har för mig att ragdoll är ganska fina o lugna katter.

#6 jättesöt men blir det så att hon blir brun runt hela ansiktet när hon blir lite större..vill ha dem som går i brunt runt ögonen istället för nosen hade ja tänkt. dock urgullig..

#7 gud vilken fin färg du hade då.. .. vad är det för en färg på den.. en sån sötis letar jag efter.

meyja
0

Kommer du ner till skåne så har jag kattungar, en kull på 2 veckor nu och så väntar jag fler i vår. :)

Selma67
0

Brun bicolour heter det :). Och vi väntar sådana, kan bli blå också, under vecka 19. Info finns på hemsidan.

Liselotte, uppfödare av ragdoll

www.wendeltassens.se

Myrrami
0

Jag har haft en hermelinkaning tillsammans med mina katter. han styrde som en liten kung över dem.

LittleSweeties
1

Min första ragdoll växte upp med en lejonhuvad hona…. 🙂
De trivdes superbra ihop, busade och jagade varann och vilade ihop ❤️
Honan flyttade sen hem till en vän som också föder upp katter, och det bästa kaninen vet är när det finns kattungar i huset…. 😃

meyja
0

Våra kattungar blir vana vid kaniner, marsvin och hundar. :)

Fabolousdolls
0

Min hane har blivit pappa till riktiga mysnallar:) dem är snart 4 v! Finns blå colorpoint och brun bicolor! De finns i Malmö hos mamman! Jag lägger ut bilder på dem i helgen på hemsidan! Med vänlig hälsning, S*Fabolousdolls www.fabolousdolls.se

Mvh

Stéphanie med ragdolls på S*Fabolousdolls

www.fabolousdolls.se

Kattblogg: http://www.fabolousdolls.se/68034780

Adal
1

#6 hon är jättefin din lilla Amber

[Isadolls]
0

#15 Hon är till salu:) Var bor du? Vi bor i Halmstad.

[Isadolls]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla Amber♥

Adal
0

# 16

vi bor strax norr om varberg

[Isadolls]
0

Inte så långt, om du är intresserad ?