Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1793 ggr
Limin
0

Colin 10 månader!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, även Colin (S*Itchy Koo Colin Murphy) blir 10 månader i morgon.

Han är vår "lilla" underbara dunboll här hemma. Har aldrig haft en katt med så mycket härlig päls som Colin Skrattande Han är urmysig kisse som gärna hänger med sin storebror (Wille) på lite äventyr. De är bästa vänner… Kyss Colin är en tuff kille som gärna tar för sig här i livet och enormt nyfiken på det mesta! Skrattande 

Och en kille som det är såååå svårt att ta bra kort på… han är sällan still! Så, här kommer fyra bilder (inte den bästa kvalitén) som jag och min man tagit idag…vi gjorde så gott vi kunde Flört

Limin
0

Colin igen! Kyss

Limin
0

Vi tar väl en till bild Skrattande Han är sååååå snygg (tycker jag Flört

Limin
0

Och en liten bonus bild på Colin… som blev rätt less av allt fotande Flört

ItchyKoo
0

Men vad duktiga ni har varit Anki, kan riktigt se dig och Marko framför mig när ni står där med vippan och kameran i högsta hugg Skrattande Och jag tycker att ni har lyckats jättebra, vilka fina bilder och vilken fin kille!! Pussa massor på honom från oss, och så mailar du bilderna till mig för de vill jag så gärna ha Flört

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

Limin
0

#4: Tack Hanna! Vad roligt att du gillar bilderna Skrattande Ja, vi fick kämpa ett bra tag både med vippa, godis mm… det blev en hel del bilder Flört Colin har förmågan att antingen titta bort eller så skall han ligga ner. Det är rent omöjligt att få något kort där han står eller sitter upp…

Klart du ska få bilderna… och han ska också få en massa pussar från er!

Lottis-Gottis
0

Jättefin och stor verkar han vaGlad

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Limin
0

#6: Tack! Ja, han är stor… och större lär han bli! Skrattande

Marrics
0

En snygg kille. Ser lika stor och maffig ut som sin bror som jag har haft äran att träffa.

/AnnSofi

Limin
0

#8: Tack! Ja, Colin är stor och det ser man även på bilderna att Austin är. Vilken lycka för dig att ha fått träffa Austin, de hade jag gärna gjort! För han är läcker den grabben. Skrattande

Yataz
0

Läcker kille!! Kyss

Yataz

Missan-Mjau
0

Colin är en snygging Kyss  Anki!!!!. 

Men det vet du ju redan att jag tycker.

Det är så roligt att se lite nya foto på honom.

# 8  Tack AnnSofi vad glad jag blir att du gillar min kille Glad

# 9  Tack Anki!!! Jag håller med, det hade varit så kul att få se din

kille i verkligheten. Synd att vi bor sååå långt ifrån varandra.

Krama om din " STORA KILLE"  ifrån mig o Austin

Trasan08
0

Han är absolut en av de snyggaste o sötaste killar jag sett!

Helt underbar helt enkelt. Det måste vara jättekul att vara hans matte.

Många nospussar till honom från en av hans största beundrare ;)

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Limin
0

#10: Tack!! Skrattande

#11: Tack! Ja, visst är Colin snygg… lik sin bror Flört Visst hade det varit roligt att få träffa varandra och varandras katter… jag hade så gärna velat träffa Austin och  dig så klart.

#12: Tack! Vad glad jag blir att du gillar Colin såååå mycket! Ja, jag är så himla glad att Colin blev vår kille, vi kunde inte ha fått någon bättre. Och du skriver att han är söt och vi har fått höra några gånger… "Vilken söt tjej och vilka ögon!"… jag vet inte om Colin gillar den kommentaren så mycket Flört Tur att domaren på utställningen pratade om att han var en stor och rejäl kille.. Skrattande

Är det inte snart dags för lite nya kort på dina snygga raggisar? Skrattande

Bevingad
0

Han är superfin din Colin!!

Stort Grattis på 10 mån dagen. Skrattande

Limin
0

#14: Tack! Ja, han en riktigt snygg kille… Skrattande

Christelle
0

Wow vilken go kille :)! Han är jättefin! Fina bilder du tagit på "lejonhannen" ;)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Limin
0

#16: Ja, han en riktigt go kille vår Colin och han har en enorm krage Skrattande Han började få en rejäl krage redan som liten Flört Vi får se vad de kommer att bli för pälsboll av honom…

matowimas
0

Jättefin kille!!!

Christelle
0

#17 Ja han är superfin och verkligen väl pälsad! Supersnygg :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

celestials
0

qute boy :)

Limin
0

#18: Tack! Läste någonstans att du också har en katt av Hanna… vilken katt har du? Blir lite nyfiken Flört

#19 & 20: Tack!! Skrattande

Rosino
0

Supersnygg! Kyss

Limin
0

#22: Tack! Är han lik sin halvsyrra? Din Candy är ju sååååå fin, några nya bilder på henne? Flört Colin han är lik sin far ….

Trasan08
0

#13 Jag blev kär i Colin redan när han var pytteliten, och det är så roligt att se att han bara blir finare o finare med åldern (om nu detta är möjligt.. )

Vi ska försöka fota lite i helgen, när våra kissar får rasa runt i äppellunden på gården, vilket dom älskar.. :) Tokrusningar från ena trädet till det andra.. Tyvärr är Cora rätt "pälslös" just nu men jättesöt ändå naturligtvis och Chubby har växt till sig ordentligt, och blir nog riktigt snygg när han blir stor :)

Ha en skön helg och pussa dina underbara kissar

/Karina

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Änglakatten
1

Colin råkar vara drömmen i mina ögon 😍 Har tittat på honom många gånger och jag är nyfiken på hur han ser ut nu? :D

Vi har ragdoll kattungar!

www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se