Äntligen ragdollägare!
Måste bara dela med mig av min lycka! Igår åkte jag och min pojkvän och hälsade på hos en uppfödare. Det slutade med att vi tingade en liten blå bicolor hane vid namn Triton.
Jag kan verkligen inte vara lyckligare! När vi började leta katt trodde vi verkligen inte att vi skulle hitta en hane, i vår favorit färg och ras så pass nära oss som vi gjorde.
Den 1a Juli ska vi hämta busungen!
Ingen av oss har tidigare haft Ragdoll, utan mest omplaceringskatter. Men vi är verkligen helt fästa vid dem. Kommer bli så otroligt underbart att få hem honom :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vad kul! :) Ni kommer garanterat inte att ångra er och får nog knyta fingrarna ifrån att skaffa en till sen 😉
Visa en bild! Här i forumet är det förbjudet att skriva om en katt och inte visa bild! (haha, skoja såklart. Men bild vill vi se)
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
Haha, finns nog en risk!
Bild kommer! Lyckades knäppa några halvtaskiga bilder på honom när vi var där. Men han var mitt uppe i busstunden så jag tycker att vi är ursäktade för kvalitén ;)
Lägger upp någon bild på honom i kväll då de finns på pojkvännens mobil och han är inte hemma :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Här är han. Fruktansvärd kvalité och tagen genom nät. Men han är söt ändå! :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Sötis