Hjälp med FIFes hemsida
Jag har nu suttit i flera timmar och försökt hitta hur många bokstäver en katts namn får ha hos FIFe. Vi har ju 35 bokstäver hos SVERAK och det är lätt att hitta den infon på hemsidan. Men jag blir galen nu på att jag inte hittar detta på FIFes hemsida, gäller samma där tro? Behöver hur som haver hjälp att hitta det :)
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
FIFe är ju bara en sammanslutning av olika länders kattförbund, och allt är inte detaljstyrt därifrån.
Har ingen aning om FIFe lägger sig i antalet bokstäver i kattnamn (annat än den del som utgörs av katterinamnet), men det kan ju mycket väl vara så att det är de olika ländernas förbund själva som får bestämma det. Så leta inte ihjäl dig.
Ingen aning faktiskt, men om det inte står nåt på Fifes sida, så kanske det styrs på "lokal" nivå, allts tex Sverak…
Ja det var ju hopplöst. Kollade upp två stycken sammankopplade organisationer men inget på deras hemsida heller men som tur var fick jag ett snabbt svar ifrån en av dom och hos dom var gränsen 30 =(
www.fjarilflickans.se
Ville du ha in ditt stamnamn i namnet på katten du köper in?
Ja precis men uppfödarens stamnamn var lite för långt så det gick inget vidare, men det gör inget :)
www.fjarilflickans.se