Bra ombud hos Agria??
Jag hade ett jättebra ombud hos Agria när jag hade hund, vill nu ha någon som är bra inom katt.
Vet ni någon som ni kan rekommendera??
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Bor för närvarande i Trollhättan men har planer på att köpa hus i Göteborg 🙂
Varma Hälsningar Helene Andreasson 
Det bästa är att ha ett nära dig, har du nån uppfödare du känner där du bor? Kan fråga mitt ombud om de kan se andra ombud runtom i Sverige :)
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
Ombuden har geografiska distrikt, så du får nog tala om i vilket område du bor för att kunna få ett vettigt svar.
Medarbetare Hittekatter iFokus
Har ändrat inlägget nu 🙂 Bor nu i Trollhättan, men har planer på hus i Göteborg.
Då kan jag inte hjälpa dig eftersom det ombud jag verkligen har förtroende för bor i Sthlms-området. Hoppas du hittar ett bra ombud med hjälp av tips här inne!
Vad är grejen med ombuden egentligen har inte riktigt hajjat funktionen. Jag ringer in till deras 020 nummer oavsett vad det gäller.
Vad tjänar ombuden är jag också nyfiken på.
/Fridaybrew
Att ha ett ombud tycker jag är toppen då jag innan jag hade ombud ringde in till Agrias kundservice om jag ville något. När jag hade ett ombud ringde jag till samma person varje gång 🙂 som då ordnade allt åt mig och det var aldrig något krångel med försäkringen och ombudet ordnade allt som jag hade rätt till.
Jag tycker det känns bäst att ha samma person varje gång man undrar om något eller vill ändra på något i sin försäkring, det är en trygghet jag verkligen gillar!! 🙂
Det är som att ha samma person på banken, husläkarmottganingen etc. Man behöver inte dra samma historia gång efter gång efter,,,,,,,,,,
Så skönt att bara maila "Nu har SE*Fjärilflickans lalala flyttat till familjen Karlsson med telefonnummer xxx-xxxxxxx" så flyttas försäkringen över i ett nafs. Jag förlorar inget på det så vad gör det att ombudet tjänar på det? De får provision på varje försäkring de förmedlar.
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
Puttar 🙂
Någon som vet ett bra ombud i Göteborgstrakten???
(Har planer på att flytta till Göteborg inom kort)
Hittade nummer till ett ombud i Agria på deras hemsida, hon jag ringde var helt underbart gullig och hjälpsam!! Kan varmt rekommendera henne vidare!! 🙂 🙂 🙂
Anita, Göteborg
073-510 24 60