OT God morgon Fredag 10/7
hej och god morgon alla, tidigt på fredag morgon. själv sitter jag och kan inte sova medans sambon är iväg och jobbar natt.
morgonen här i umeå är lite molnig men det finns även en del blåa inslag. morgondagen skall användas åt att städa ur det gamla förådet och förhoppningsvis kommer en bekant förbi en sväng också för att prata katt.
här en liten bild på safir med en av sina myntakuddar.
hoppas alla får en trevlig dag och än en gång: god morgon
God morgon. Läget i Stockholm just nu. Synnerligen molnigt så här på morgonen. Överhängande risk för regn trots att SMHI i tidigare progrnoser sagt att fredagen skulle bli en solig och varm dag. Men det blir en perfekt dag att gosa med raggisarna.

Godmorgon! Här är en som också är vaken. Mulet och blåsigt. Sambon vindsurfar så han är glad. Själv ska jag strax iväg till gymmet, skönt att ha det gjort på morgonen. Annars ligger städning på schemat.
Tjingeling!
Godmorgon från Umeå med, det verkar ju dock iaf som att solen kommer fram då och då, den var iaf framme kl 06:00
Ska strax stjutsa sambon till jobbet…
http://www.svidjas.se
God middag får väl jag säga då…
Gick och la mig vid kl 04.00 och gick upp 08.30, ungefär som vanligt 
Hann sätta mig här nu en stund medan barnen sover middag. Har precis ätit lunch. Min man ska snart iväg och träna och jag har lite smått att pyssla med under tiden. När min man kommer hem igen så ska jag bada katt. Ecco är inte direkt i kondition så jag har inte bestämt än om han ska hänga med till Järva. Ska köra en inpackning och hela köret idag så ska jag ta några bilder så får ni se vad ni tycker…om han kan ställas eller ej.
Ha en trevlig dag!
Martina
Yataz
Godmorgon Caroline och ni andra!
Här regnar det också i dag även om vi ofta (här ute vid havet) har sol även om det är kallt eller blåser.
Jonas är just nu ute med hundarna och jag har just avklarat mina katt- och kattungebestyr.
I eftermiddag kommer min dotter och hennes kille (bild) och vi ska grilla och mysa. Det ska bli så mysigt…sen ska vi tydligen sy en klänninng i helgen. DET ska bli spännande!
Jo jag ska bjuda dem på en ny förrätt med brieost som jag fick, i går, på ett 40-årskalas. MUMS!
Sköt om er!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

God efter middag/kväll…
ska just åka i väg och jobba en kort sväng bara.. sen hem och borsta katt för att sedan bada, lite fett svans bara..
vart ue på en skön promenad med hunden. gick till ett ny öppnat café och tog en kopp kaffe, verkligen ett ställe att rek, är på en "bondgård" väddö mejeri tror ja det heter, fanns massa gott både att äta där och köpa hem… jag är ju lite av en ost fantast så det föll mig väl i smaken.
så nu kan det bli ett glas vin med god ost till helgen :)
Go kväll på er alla
Då tar jag flickan i fönstret:)

en härlig sommarkväll i Skåne
en till

Gokväll på er!
Här i Oskarshamn blåser det, men uppehåll hela dagen
Jag har tillbringat eftermiddagen i vår källare och röjt massor
. jag har då inte behövt vara själv därnere utan fått god hjälp av Tilly " Genovia" och den stora Persern Katitzi. Fattar inte att det kan vara så skoj med att riva ut allt matte har lagt i påsar, men det tyckte Tilly iallafall.
Ha en fin kväll
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Här i Luleå har vi haft sol/moln och strax över 20 grader… riktigt skönt! I natt har regnet öst ner…. så jag trodde inte solen skulle titta fram idag. Katterna har fått vara ute i sina selar och ha det skönt.
Själv skall jag iväg och jobba natt… man får sommarjobba då man skall omskola sig… på äldre dar ;-) Men, det går bra, jobbar tre nätter sen ledig i en vecka 
Ha en bra kväll!

godkväll får jag väl säga ..
nu har vi kommit till vårt första delmål - Österrike…sitter på ett ljuvligt hotell i St Wolfgang , alldeles i närheten av byn där de spelade in Sound of music..här är underbar natur, vi har en TopSuit (alltså modell större) och har naturligtvis ätit en Wienerschnitsel:)
vi ska vara här i morgon också , på min födelsedag och på söndag åker vi vidare till slutmålet- Kroatien:9
ha de bra
/Ulla
Kattungar väntas hos GunBertus
#11 Vad underbart det låter *avis*
Grattis på födelsedagen!
Martina
Yataz
# 11 Ja verkligen underbart låter det! Jag är RIKTIGT avis! 

Stort GRATTIS på din födelsedag, hipp hipp hurra!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
#11 Grattis på födelsedelsedagen.
Grattis på födelsedagen Ulla :)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

GRATTIS