Susan Little-artikeln
Här kommer äntligen artikeln som efterfrågades i en annan tråd, den är gjord direkt ifrån tidningen som PDF.
Jag vill tacka MCO-klubbens medlemstidning och Eva Johansson för tillståndet att lägga ut den här.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Tack!! En riktigt bra artikel… jag lärde mig en hel del nytt på de lilla jag läst… ska läsa mer sen
Jag är ingen uppfödare men jag tycker att just uppfödning, avel och gentik är riktigt spännande. Alltid roligt att lära sig något nytt 

Jättebra artikel.
Tack för att du delar med dig till oss som inte haft möjlighet att lyssna på henne tidigare.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Intressant!
(Däremot så var det en parantes i slutet om ett arbete gjort av Jessica Magnusson, och det ska nog vara djursjukskötare, inte djurskötare som står i texten.)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
#3. Jag fick materialet som färdig PDF ifrån Eva Johansson, så jag har inte gjort något själv, så felet måste vara när de gjorde PDF-filen.
// David
INtressant läsning. Tack David.
Köpte boken hon rekommenderade, hittade den på Bokus
Kul med en ny bok! Här ska läsas! :)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
#5. Det är inget att tacka för, det enda jag gjorde var att slänga iväg ett mail till Eva och vänta på svar. Och såklart skapa den här tråden. 
// David
Jättetack David och Ulla för att ni fixade den åt oss… jag ska läsa den så fort jag tagit av mig skorna.. kom just hem från Tibro.
#5 Har suktat på den boken väldigt länge och beställde hem den till SLUbibblan när jag gick där, den är jätteintressant! :)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
#8 vad bra!! Då har jag massa intressant läsning framför mig då i väntan på kattungarna.. *s*
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Tack! Jätte bra artikel!!!