Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 782 ggr
Lottis-Gottis
0

Äntligen fredag!!!!!23/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jippi, är det nog många som tycker idag, inte jag iallafallRynkar på näsan för i eftermiddag går jag på mitt helgpass dvs jag jobbar fredag, lördag,söndag och måndag. Trisst innan man kommer till jobbet, men när man är där går det ganska fort.

Igår hade jag ledig dagGlad, ledig och ledig är ju synd att säga, det finns ju alltid att göra här hemma.Rynkar på näsan Jag hade stora röjardagen. Fattar inte hur en son kan röra till det så mycket. Må det vara hans tonårshormoner och latmasken maybe?FörvånadHans rum såg ut som jag vet inte vad, kanske en atombombs framfart och mitt sk gästrum och kombinerat datarum till sonen såg inte så skoj ut det heller. Men efter min framfart med kissarna som hjälp ser det fint ut, så länge det varar så att säga.

Tilly"Genovia" växer så det knakar och jag tror hon börjar löpa lite smått, för hon stryker sig mot allt och väldigt kelen, mer än vanligt och det säger inte lite. Hon är för go´det lilla trollet.Kyss

Förutom allt man har och göra så känner jag mig pigg och alert och tycker livet är underbart.

Ha det gott alla i helgen och för allan del glöm inte att ställa tillbaka klockan natten till söndag!Flört

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

GunBertus
0

ja nu kastreras Jack och på söndag flyttar han till en underbar familj i Linköping…veterinären tyckte det var synd på en sån grann katt….men vad hjälper det…men Jack gillade att ligga på undersökningsbordet, han spann så högt att hon inte kunde lyssna på hjärtat:) och han rullade sig så han höll på att ramla ner…

han vet nog vad som väntar- ett långt, lyckligt och kärleksfullt liv som kastrat..hoppas han slutar pinka med en gång nu….Obestämd

Kattungar väntas hos GunBertus

Yataz
0

Gisses löper hon nu…då måste jag försöka ringa dig i dagarna då Flört

Yataz

Addiction
0

För mig är det äntligen Fredag i alla fall :) Glo på idol, äta god mat, förälska sig ännu mer i kattungarna.. whiii vilken underbar helg! Och så gosa med sambon förståss :)

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Yataz
0

#3 Hihihi…sambon kom sist Tungan ute

Yataz

Addiction
0

#4 Oskyldig *visslar oskyldigt* Det självklara är så svårt att komma på, du vet ;)

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Yataz
0

Tungan uteFlört

Yataz