Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett11-kreativitet
Läst 1070 ggr
Cherione
0

Nyhemsida på gång

håller på med en ny hemsida=)
Den är inte helt klar, fin justeringar ska göras.
Men med tanke på att jag började med ett tomt dokument igår så har jag kommit ganska långt ändå.

Vad tycker ni?

Adressen är:

www.cherione.com

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

GunBertus
0

vilken fin sida och gud vad alla är duktiga på att göra sina hemsor själv..

jag kan väl säga vad jag inte gillade, för du vill väl ha feedback?

jag gillade inte bilden på förstasidan, tror det är Chanel men bilden ser konstig ut iaf på min dator, liksom lite vriden…likadant när man går in på Honor och får upp Chanel där..

vad jag däremot gillade jättemycket var den bilden på Chanel som ligger som etta på hennes galleri, den tycker jag du skulle haft både som hennes presentationsbild och på förstasidan..

annars mycket välgjord sida..och personlig sida..

//ulla

Kattungar väntas hos GunBertus

Addiction
0

För mig funkar tyvärr inte menyn i Firefox, kanske bara funkar i Internet Explorer? =) men introsidan ser mysig ut!

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Fyrpihls
0

Jättefin sida, men jag håller med Ulla här att bilden blir förvrängd på chanel.. både på förstasidan och på hennes galleri sida..

En annan sak som ser konstig ut hos mig är att den lilla "målramsrutan" tyill vänster är aldeles för liten jämfört med bilden som ligger i, så man kan liksom inte se hela bilden samtidigt..

En annan sak är att bakgrunden på "målram" (I1 kanske det är), eller i allafall en av dom.. där återkommer bakgrunden hela tiden så det blir svårt att se vad det står…

Annars är sidan jättefin tycker jag med jättebra färger och skön att titta på..

Det här med storlek på allt är litre marigt, för det ser olika ut på olika skärmar…
men det är bara att ändra och mixtra..
En bra ide är om man tex har en liten laptop där man kan kolla och så gör man sidan i en annan… Sen kan du också kolla i din web domäns info, vilken upplösning som är allra vanligast och göra sidan i den… Se´n kanske det inte kommer bli perfekt på alla sidor… men så bra som möjligt…

Jättestort lycka till…. Det kommer bli kanon med lite justeringar…

Cherione
0

tack för feedbacken, som sagt är den inte klar än.
Är första helt egna som jag gjort..

att den ser vriden ut fotot på Chanel beror på att hon går, tog de fotot då jag gillar att jag lyckades fånga de blå ögonen.

Bakrunden är pålagd i alla den kommer upp i, blev hel knasigt såg jag sedan framför allt i kattungarnas sida.. ska försöka räta till det med sedan.

Ja en sak som ska räta till är att rutorna inte ligger i linje med varandra riktigt än.. är jätte noga med sådant.. 

Jag har två olika datorer ag kollar med, problemet är att de har samma storlek:P

Men försöker kolla i olika storlekar i programet.

Ska fortsätta med sidan imorgon hinner inte just nu då det kommer en kattunge intresserad om en kvart.

Yxskaft
0

Menyn fungerar inte i google chrome heller.

Cherione
0

hmm konstigt att de inte funkar i annat än explorer..  någon som vet om det är någon inställning jag kan ändra på?
Gör sidan i front page

Addiction
0

Gör om den i Dreamweaver så funkar den garanterat ;)

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Cherione
0

hehe känner nog inte riktigt för att springa och köpa det programet och göra om allt(framför allt det sista..)

måste jhue funka.. ja annas får jag ringa och störa experten en dag.. lisbeth..!!???