Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 02-allmänt-ragdollsnack
Läst 804 ggr
jacksmatte
0

Välkommen hem till ditt nya hem Jack!

Vilken kille!!! Glad Han har bara varit hos oss i två timmar och spinner och gosar, äter, dricker går på lådan och kollar in stället. Helt underbar! Marsvinen är dock liiite läskiga…Skrattande Tack Ulla för att vi fick lyckan att köpa honom! Resan hem gick också den som en dans, han och Vilgot hade mys i baksätet och han var tyst och lugn hela resan. Såg redan då hans kelbehov…Glad Nu gosar dom med varandra, kan tro att det är dom nya bästisarna! Fantastiskt!

Addiction
0

mmm låter som du fått ett riktigt kap ;) Han ser ju så gosig ut på alla bilder så jag är inte förvånad :) Kul att det gått så bra!!

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Fyrpihls
0

Hej

vad jätteroligt att det gått bra….

Och tack för att Jady Jamber fick åka med er från Jönköping…

Önskar er all lycka i framtiden med snyggingen…

jacksmatte
0

Ja, tack båda två det känns ju givetvis jättebra! För allas skull! Glad

Var bara mysigt att ha lite kattunge fägring i bilen en stund… Vi ville inte gärna lämna henne ifrån oss, dock…  Glad

Ragstars
0

Jack er jo bare sååååååååå vakker!!!!Kyss

Lykke til med snyggingen!

GunBertus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oj, är du här på forumet, visste jag inte:)

jag förstod det skulle gå bra..en katt väljer sitt hem..men jag insåg det när han rullade och åmade sig så fort han kom in i er bur och när jag sen hörde att han var tyst hela vägen hem fick jag beviset:)

för han gallskriker alltid annars när han åker bil..

ha det bra goe killen:)

Kattungar väntas hos GunBertus

FunHouse
0

grattis till en otroligt vacker kattKyss

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

jacksmatte
0

TACK alla! Ja, han är vacker och alldeles, alldeles underbar…! Nu har han varit med och läst god natt saga för barnen.Glad Såå mysigt!

Ulla, tack för det, det värmer att höra! Tror också att det var meningen att Jack skulle hamna hos oss!  Var ju tvungen att gå med här nu när jag har min egen vackertass!

Vilgot och Jack har nog verkligen funnit varandra, barn och djur är ju bara det finaste som finns. Storebror Odin är också förtjust, men inte riktigt på samma sätt. Fast han önskar att Jack ska vilja sova i hans säng… Glad

Missan-Mjau
0

Jack är bara en sååå vacker kille Kyss

Lyckliga du som fick bli hans ägare.

Yataz
0

Lycka till med en riktigt vacker kille! Kyss

Och välkommen hit! Skrattande

Yataz

harley
0

Ja han är bara såå fin, jag som blev så glad att han skulle bli pappa åt Isa´s små bebbar, men det blev ju inget, blev så besviken!!!

Men kul att han får bli en underbar sällskapskisse istället!Glad

Det är ju ett mycket mysigare liv!

Lycka till!Kyss

S*Harley Niva´s