Positiva tråden 2 (om dig själv)
Japp nu kommer positiva tråden del 2, denna gång så blir det lite svårare, ni får ENBART ge positiv kritik om er själva, ni får dock ge hur mycket postitiv kritik som helst om er själva.
Alltså, nu ska vi säga hur jävla bra vi är, kom igen nu kvinnor och män, våga gå emot strömmen och låt oss alla veta hur bra just DU är!

http://www.svidjas.se

Riktigt rolig tråd! Då måste jag väl lite modigt börja då…hm..
Jag är så otroligt bra för att jag är omtänksam, dramatisk och generös. och inte alls högfärdig.
Det får räcka för nu 

Jag är väldigt nöjd med migsjälv idag för att jag just klarat av en masterkurs på heltid PLUS att jag jobbat samtidigt. Fy fanken vilken stress säger jag, men jag fixade det och nu är jag nöjd och glad! *L*

jag är bra för att jag verkligen gör det jag vill. jag struntar i vad andra tycker och tänker, dessutom är jag en jävel på att köra bil:) men det är vi väl alla . haha
Vad svårt det ska vara att komma på något :( *sniff*
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
#4 inga såna där nu, nog vet du att du är bra på nått men det är bara den där känslan man har att man inte får säga det som ligger och gör det svårt att komma på, kom igen nu :)
Jag tycker jag är bra för att jag vågar göra det jag vill oavsett vad folk säger och för att jag vågar hoppa av det jag inte vill göra.
http://www.svidjas.se
Vilket roligt och bra initiativ 
Jag är så nöjd med mig själv för jag har äntligen förstått att jag måste lära mig lyssna till mig själv och min egen kropp. Att inte alltid styras efter andra människor och att unna mig själv det där lilla extra när jag vill. Att känna sig fri och kunna göra det man vill!
Samtidigt är jag en god lyssnare och har stor förståelse för mina medmänniskor och det ser jag också som en fin egenskap jag har.
Titta jag kunde ju skryta lite om mig själv nu 
Skämt o sido, sånt här är jättenyttigt för varje människa.
Att kunna se det goda i sig själv och berömma sig själv för den man är.
Mitt budskap till mina medmänniskor:
Lär er lyssna till ert inre och välj den väg som känns rätt!
KRAM
Yataz
Oj då.. en ovanlig tråd, men…..
Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv för att jag är en jättebra mamma… Det är jag faktiskt….
Jag är dessutom ganska nöjd med mig själv eftersom jag är en person som vägrar döma andra människor och/eller lyssna på negativa saker om andra.
Jag bildar mig ALLTID en egen uppfattning och hittar oftast det goda i alla människor…
Och jag är nog ganska positivt lagd… tror jag…

jag är stolt över mig själv för jag är rak på sak och bryr mig inte om skitsnack utan vågar stå för det jag tycker och tänker..och kör mitt eget race..
jag är VÄLDIGT generös mot mina vänner , lite för mycket ibland..får jag en vän så ger jag den 200 %, -nackdelen är att jag är lite sluten inann man känner mig, och det är kanske inte så lätt att närma sig mig..jag är inte den som går fram till någon och börjar en konversation så många tycker nog jag är högfärdig men det är jag minsann INTE
oj nu blev det lite negativt iaf…det var ju en positiv tråd…f-låt
Kattungar väntas hos GunBertus
Okej då försöker vi då. Jag är stolt över mig själv för att jag ofta blir väldigt bra på saker som motiverar mig. Jag är nog ganska modig ändå…blev ju djursjukvårdare men ville mer, och nu är jag påväg dit! Sist men inte minst är jag löjligt stolt över hur gulliga gosedjur jag kan sy..
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
OK. Jag säger alltid vad jag tycker oavsett majoritetens opinion. Kanske inte positivt varje gång, men då får jag ta det. Fyrpihls och Gunbertus är kattuppfödare som jag verkligen respekterar. Unni och Ulla. Ni är goa tjejer :)

# 10
dessa alias…vem är DU nu då..ska man gå och tänka på det..
Hmmmm…..Jag är oftast bra på att lyssna på andra människor och att tänka på individen. Sen är jag en jättebra mamma i vissa lägen….tycker sonen. Man får inte heller glömma att jag är en supermatte som alltid ger mina tre kissar kärlek
sist men inte mins är jag superbra på att vara mig själv 
Mitt motto:
Behandla andra som du själv vill bli bemött.
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

hmmm…..
snäll,omtänksam,mån om andra.
Vågar lyssna och finnas för andra.
Envis..både på gott och ont.
Å.ser alltid till att mina djur mår bra.
Det får räcka för nu
-Bra och snäll mamma(säger barnen)
-Bra vän.100% pålitlig om man förtjänat det.(dit kan det vara en bit ibland)
-Snäll och rolig kompis och lyssnare
-Bra arbetare
-Djurvän
-känsla för empati(vilket behövs i mitt arbete)
-mycket effektiv vid mindre stress
-kryper alltid upp efter att ha blivit nertrampad.Alltså ganska positivt lagd,hehe,eller nåt sånt.

att jag äntligen har gått med i Facebook