Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 07-ragdollbilder
Läst 774 ggr
Addiction
0

RIP Hörlurarna /Kattungarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saker man lär sig av sin första kattungekull:

1. Räkna inte med att de låter saker i lådor vara ifred

2. Även om de är långt ner i en liten liten låda

3. När ljuset är släckt förvandlas kattungarna till leksökande  monster

4. Som uppenbarligen dras till Koss-hörlurar…

5. Kattungarna är så stolta att de glatt visar upp sin trofé av nattens jakt när matte öppnar dörren!

Oskyldig

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Evenstars
0

Hahahaha…låter som om du haft din första kull! Cool

Bra beskrivning! Glad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Cheeserica
0

När min första kull föddes så ägde jag inga hörlurar. När min andra kull föddes så förbrukade de tre par hörlurar, nästan varenda kabel mellan högtalare och stereo (såna där tunna saker ni vet), en radiokabel bakom stereon samt en RCA-kabel som jag hade kopplad mellan datorn och tvn ibland. Ljudälskare, eller ljudhatare???

Min tredje kull bodde hos fodervärd tills de blev 12 veckor, då totalkattungesäkrade jag mitt hem så gott det går och nypte fast alla sladdar noggrannt längs med väggarna eller i kabellister. Hörlurar och mobilladdare förvaras nu extremt noggrannt undanstoppat, helst i en djup jackficka i en garderob eller högt upp på klädhängaren. Än så länge lever allt elektroniskt iaf. Flört

---------------------------------------------------------------------------

Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com

---------------------------------------------------------------------------

Addiction
0

Wow jag verkar ha kommit billigt undan! Får genast säkra det som är där hemma då ;)

//Karolina Nylén

Wonderdolls
0

Tungan uteMin sambo har blivit om med sin laddare till mobilen han fick löda ihop den sen när kattungarna flyttade!!! Men jag hade varnat honomFlört… hihi

/Mili

ProvinsiaRivers
0

Jamenvisst!Mobil laddare är poppis och tom. glasögon går bra i brist på annat tuggbart,haha,hehe…öh,och foton, vilket är mindre roligt..

FunHouse
0

Jag tycker att mina kattungar och vuxna varit duktiga med att låta bli saker, men nu verkar det som de fått dille på att tugga på alla mobilladdar-trådar.

Sprutar nåt spray jag köpte hos vet, som ska smaka surt,,,,verkar som de inte vet att det smakar surt…får väl tala om det för dom så dom fattar.

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Addiction
0

#6 Jag har provat fyspray och allt möjligt på sladdar men det är nog svårt.. någon som vet något som fungerar :)?

//Karolina Nylén

elyse
0

Vår yngsta katt, 1 år, bet nyligen sönder sladden till vår vattenautomat. Det var ju himla snällt när man gör sig till och köper en automat istället för att katterna ska behöva nöja sig med en vattenskål… Jag ser det som ett statement.

Sladden till min laptop är tejpad med eltejp. Men då tror jag att han blev lite rädd (för att inte tala om hur rädd JAG blev!) för det blixtrade till.

Askrike
0

Ha, ha! Igenkänning. Min man anklagade barnen för att ha haft sönder hans iphone headset i julas. Jag fattade förståss direkt vilka som varit i farten… min första kull.

Yataz
0

Hahaha, sicka busar de är de små liven SkrattandeFlörtTungan ute

Yataz

DolliDays
0

Skrattar högt här Skrattande

O vilken bild Tungan ute

Lottis-Gottis
0

Oj, vilka busar….Tungan ute

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

shintaida
0

#7 Addiction

När jag hade kaniner, var dom på ALLT och tuggade. Fick då rådet att gnida in tilltalande sladdar med Chilisås.

Det fungerade.

Man tar bara lite Chilisås på en trasa och gnider in sladden.