Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 4523 ggr
Heros
0

Internationell Ragdoll utställning

Skrattande Missa inte Årets Ragdoll Helg 2011 Skrattande Det finns fortfarande plats för ytterligare katter på utställningen så vi ger dispens med betalning av anmälningsavgift. ANMÄL på!!!
Dispens med betalning av anmälningsavgift
fås till 28 mars.
Maila vår kassör Bitte b.wadsten@telia.com Ange hur många katter i mailet
och posta anmälningsblanketten omgående!

HJÄLP till nu ALLA så vi får ihop antalet 150 ragdoll för en Internationell utställning, detta får man inte missa om man är en ragdoll älskare Kyss

Läs mer på SRC www.scandinavianragdoll.com

emimollie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh jag vill ju såå gärna vara med! Håller med, går ju bara inte att missa!!! Flört

Den lilla dockan jag vill ha med har en hakfläck som inte ska vara där så anntar att jag ska anmäla henne till sidoklassen feltecknat!?

Men stamtavlan har inte kommit ännu, hur gör jag för att anmäla då? hade varit såå roligt att fått passa på och ställa nu när det är en special och framförallt kul med sidoklassen Glad

Skrev även till Sussi och frågade nu, hoppas på svar…för jag vill ju inte missa detta! Flört

FiaSols
0

#1 Det klart du ska vara med på utställningen i Göteborg.

Du kan anmäla innan stamtavlan har kommit….du skriver bara att hon är "under reg." där man annars skriver in reg.nr. på anmälan.

// Birgitta

carina
0

det är klart att jag skulle villa vara med på  utställningen  men jag har ingen att åka med  till göteborg  om det finns nån som åker genom  örebro  så hör av er till mej  carina  S*ladystar.beGlad

emimollie
0

#2 tack Birgitta Flört Fick även svar på mitt mejl så nu ska jag anmäla på Skrattande

Evenstars
0

Kom igen nu allihopa. Skrattande Det är ett fantastiskt tillfälle att träffas och ha så himla trevligt som vi brukar ha! :)

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

[Litlamins]
0

Ja, jag skulle verkligen jättegärna vilja vara med, men har (nog) ingen ställbar katt. Hoppas på löp och parning här framöver.

Har ju bara en enda ragdoll, än så länge…

Fast å andra sidan, vill jag vara riktigt säker på att hon löper och blir parad, så borde jag väl betala in anmälningsavgiften, det måste väl vara det bästa sätte att få en hona att löpa…

Lottis-Gottis
0

Jag vet ju inte om vi är hemma Rynkar på näsanAnnars hade jag kommit med mina två Raggisar.

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Marrics
0

Jag har anmält två. Två av mina honor är dräktiga så det går inte. Sussi är inte dräktig men tyvärr  stoppad i sverige.synd  annars hade det varit roligt att ställa henne nu när hon är hyfsad fin.

Marleene
0

Hade så gärna velat åka, men det blir för långt för mig. Synd man inte bor kvar i Göteborg sådana här gånger ;)

emimollie
0

Om man ska anmäla, mailar man Bitte då med alla uppgifter och sen skickar anmälan till sin klubb som vanligt? och betalar in då såklart!

Har bestämt att lillan ska stanna nu, så hoppas att hon kommer med på sin första utställning Glad hade varit riktigt kul!

Heros
0

#10 Bitte mailar du om betalningen anmälan skickar du som valigt via din klubb som sedan skickar den till mig.

Har du frågor hör av dig till någon av oss, ses i april Skrattande

//Åsa

Sprattelkattens
0

Jag kommer med två stycken, Katla och BB King, egentligen skulle jag nog anmäla Wilma också för då kommer hon garanterat börja löpa. ;)

-------------------------------------------------------------

Whiskykullen är här!

www.sprattelkattens.se

Heros
0

Anmäl på säg till alla ni känner!